Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا ملک‌محمدی» در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: درخواست اخذ مجوز برای خرید فشنگ ورزشی ۰۲۲ را به  وزارت دفاع ارائه کردیم و در صورت صدور این مجوز این امکان برای فدراسیون فراهم خواهد شد تا علاوه بر فشنگ‌هایی که هنگام حضور تیم‌ ملی در اردوهای خارجی خریداری می‌کنیم، تعدادی فشنگ به شرکت‌های خارجی سفارش داده و در کشور تحویل بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:‌ برای آماده‌سازی ملی پوشان در دو رشته تفنگ و تپانچه، ۸۰ هزار فشنگ نیاز داریم. ضمن اینکه باید سلاح ورزشکاران به‌روز شده و برای برخی سلاح جدید تهیه شود.

ملک‌محمدی در خصوص برنامه های آماده‌سازی تیراندازان برای حضور آماده در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت:‌ ملی‌پوشان اسفندماه سال جاری در ۲ رویداد ورزشی شرکت می کنند. آنها ابتدا به مسابقات تیراندازی آزاد آلمان اعزامی می‌شوند که علاوه بر تمرین و آماده‌سازی، هدف دیگر ما تامین مقدار قابل توجهی فشنگ و تست آن‌ها همراه با به روز رسانی سلاح تیراندازان است.

وی ادامه داد: سپس المپین‌ها در هر دورشته تفنگ و تپانچه تا پیش از تعطیلات سال‌نو به نخستین مرحله جام‌جهانی هندوستان اعزام می شوند و پس از تقریبا ۴۵ روز تیم ملی به مسابقات جام‌جهانی آلمان اعزام می شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی همچنین از اعزام ۲ تیرانداز المپیکی به مسابقات آزمایشی المپیک در توکیو خبرداد و گفت:‌ این مسابقات خردادماه برگزار می‌شود و بیشتر تیراندازان دارای سهمیه در این رقابت‌ها حضور دارند. از سوی دیگر ورزشکاران ما با فضای مسابقه و سالن‌ها آشنا خواهندشد.

این کارشناس تیراندازی افزود: مسابقات جام‌جهانی تیراندازی آذربایجان سومین مرحله از این مسابقات است که تیرماه برگزارمی‌شود و تیراندازان ما قبل رفتن به المپیک در این رقابت‌ها شرکت خواهندکرد.

ملک‌محمدی در ادامه به حمایت همه‌جانبه فدراسیون از برنامه مربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه اشاره کرد و گفت:‌ برای اینکه در کنار تیم ملی و برنامه های این تیراندازان باشیم، از موضوعاتی که اهمیت کمتری از نظر زمانی دارند چشم پوشی کرده، وبه طور مثال پیگیری برنامه‌ها واردوهای استعدادیابی یا تیم‌های پایه را به هیات‌های استانی واگذار کردیم.

وی افزود:‌ علاوه براردوهای داخلی، مسابقات آزاد زمستانی طراحی شده تا به آماده‌سازی ملی‌پوشان کمک شود. همچنین زمان‌بندی لیگ برتر را به شکل حرفه‌ای انجام داده‌ایم تا تیراندازان المپیکی ما بتوانند در تمام این رقابت‌ها شرکت کنند.

دبیر فدراسیون تیراندازی همچنین از رایزنی فدراسیون با دانشگاه وسازمان‌ها یا ارگان‌هایی که المپین‌ها در آن تحصیل یا به کار اشتغال دارند خبرداد و گفت: به طور مثال جواد فروغی که عضو نیروهای مسلح است با همکاری با این ارگان می‌تواند بدون نگرانی در اردوها شرکت کرده و به مسابقات اعزام شود.

به گفته ملک‌محمدی این هماهنگی و تعامل فدراسیون با دانشگاه‌ها یا مراکز کاری المپین‌ها، دغدغه آنان را کاهش داده و با ذهنی باز و آزاد تمرینات خود را دنبال می کنند.

تیم‌های ملی تیراندازی نخستین مرحله از اردوی آماده سازی خود را دی ماه برگزار کرده‌اند و به گفته ملک‌ محمدی اگرچه تیراندازی ۶ المپین دارد اما هرمرحله از اردوی آماده سازی رشته‌های تفنگ و تپانچه با حضور تقریبا ۱۰ تیرانداز برگزار خواهد شد.

این کارشناس ورزشی همچنین در پاسخ به اینکه آیا کمیته ملی المپیک حقوق المپین‌های تیراندازی را پرداخت کرده یا خیر؟ و آیا فدراسیون جدا از حقوق کمیته به تیراندازان المپیکی حقوق پرداخت خواهد کرد؟ گفت:‌ هنوز کمیته اعتباری به فدراسیون پرداخت نکرده که ما آن را به ورزشکاران پرداخت کنیم و البته اگر بتوانیم اولویت‌های تیراندازان را تامین کنیم، قطعا مبلغی هم به عنوان حقوق برای ورزشکاران در نظر می‌گیریم و به آنان پرداخت خواهیم‌کرد.

برچسب‌ها فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت چند هفته از سال جديد رييس فدراسيون كبدى تصميم به معرفى دبير جديد اين فدراسيون گرفت. 
بر همين اساس با حكم عباس اورسجى، دبير فدراسيون كبدى على رشيدى به عنوان دبير جديد اين فدراسيون منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید