Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور رویداد ملی استارتاپی و تولید محتوای تخصصی دیجیتال به نمایندگی از سراسر استان در زاهدان برگزار می شود.

«محمد هادی طهرانی مقدم» با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب، رویداد ملی استارتاپی و تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج همپای دیگر نقاط کشور از فردا به مدت سه روز در زاهدان برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان اعلام کرد: این رویداد در سه محور پویانمایی (انیمیشن و موشن گرافیک)، تولید اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی در حسینیه بزرگ عاشقان ثارالله علیه السلام زاهدان برگزار می شود.

 

طهرانی مقدم یادآور شد: سیستان و بلوچستان بر ای اولین با این رویداد تخصصی را تجربه می کند از فرصت فراهم شده نهایت بهره برداری شود.

 

وی افزود:  علاقه مندان به این حوزه بر اساس فراخوان صادر شده ثبت نام نموده اند و در ۴۸ ساعت در قالب تیم های سه تا پنج نفره به رقابت می پردازند و تا بهترین محصولات را از نظر فنی و محتوایی در پایان ارائه دهند.

 

مسئول فضای مجازی بسیج استان با تاکید براینکه کلیه شرکت کنندگان ملزم به رعایت قوانین فنی، هنری، محتوایی و تشکیلاتی می باشند، تصریح کرد: برگزیدگان این رویداد ضمن تجلیل در استان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در ماه جاری در تهران برگزار میشود را دریافت خواهند کرد.

 

طهرانی مقدم در پایان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در استفاده از نرم افزارها و پلاگین ها برای شرکت کنندگان وجود ندارد، گفت: کلیه تیم های حاضر در این رویداد می بایست تجهیزات الکترونیکی(اعم از لپ تاپ، تلفن همراه، هارد اکسترنال، فلش و سایر ملزومات دیگر را در مدت برگزاری این رویداد 48 ساعته به همراه داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: شکست حصر تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی، تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغ شده از سوی رهبر انقلاب و ایجاد نهضت تولید محتوای بومی دیجیتال در سراسر کشور از جمله مهمترین اهداف برگزاری این رویداد ملی می باشد که در دنیا کم نظیر است

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد فعالیت های مسجدی فعالیت های مسجدی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه بازی های موبایلی تولید اپلیکیشن مسئول فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی

حامد وفاپور معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۲۴ نمایشگاه عمومی و تخصصی در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار شد، گفت : از این تعداد هشت نمایشگاه تخصصی و ۱۶ نمایشگاه عمومی بود که از مهمترین نمایشگاه‌های عمومی می‌توان به نمایشگاه بهاره، پاییزه و شب یلدا اشاره کرد. مهمترین نمایشگاه‌های تخصصی نیز شامل نمایشگاه هفته پژوهش، صنعت ساختمان، تجهیزات و ادوات کشاورزی، توانمندی‌های تولیدی و صادراتی غرب کشور و... بود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در سال گذشته حدود یک میلیون و ۴۰ هزار نفر از این نمایشگاه‌ها بازدید داشتند که حدود ۸۰۰ هزار بازدید مربوط به نمایشگاه‌های عمومی و ۲۴۰ هزار بازدید هم مربوط به نمایشگاه‌های تخصصی بود.

معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه در ادامه از تدوین تقویم نمایشگاهی کرمانشاه برای سال جدید نیز خبر داد و عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بنا داریم امسال ۲۸ نمایشگاه عمومی و تخصصی برگزار کنیم.

وفاپور اولین نمایشگاهی که برای امسال در نظر گرفته شده و قرار است در اردیبهشت ماه برگزار شود را نمایشگاه «خدمات عروس و سالن‌های زیبایی» اعلام کرد که برای اولین بار در کرمانشاه برپا می‌شود.

به گفته وفاپور، نمایشگاه‌های پاییزه، شب یلدا و فروش بهاره نیز برای امسال در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه همچنین از برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه‌های توانمندی‌های تولیدی و صادراتی، لوازم‌خانگی، صنایع‌دستی، فرش، هفته پژوهش، صنعت ساختمان، گل و گیاه، جهیزیه و... نیز برای سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وفاپور با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است امسال نمایشگاه‌های بیشتری در کرمانشاه برگزار شود، ابراز امیدواری کرد بازدید‌های نمایشگاه‌های امسال از مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بگذرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • رویداد هوش مصنوعی با رویکرد تولید محتوا در زاهدان
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است