Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی آل کثیر مهاجم نفت آبادان در مصاحبه شب گذشته اش با برنامه فوتبال برتر به پیشنهاداتش از کویت و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مبلغ قراردادی که کویت گفت فوق العاده بالا بود اما تمایل نداشتم در آنجا بازی کنم. برای پیشرفت اولویتم پرسپولیس بود.

آل کثیر در ادامه افزود: نامه نگاری هایی هم در این خصوص انجام شد و به باشگاه اعلام کردم اگر امکان دارد رضایت من را قبول کنید اما در نهایت باشگاه رضایت را نپذیرفت و باعث شد در تیم نفت ماندنی شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اسکوچیچ در خصوص رفتنم به پرسپولیس مخالفتی نداشت. او کاملا در جریان سختی های دوران ورزشی ام بود و موافق پیشرفتم بود.

آقای گل نیم فصل اول لیگ برتر در پایان اظهار کرد: هر فوتبالیستی بلاخره آرزو دارد و دنبال پیشرفت است. دوست داشتم خانواده موفقیت ام را ببینند اما قسمت شد در نفت بمانم و حالا با تمام وجود برای این تیم بازی می کنم.

لینک کوتاه: asriran.com/002yfv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی در مصاف استقلال مقابل شمس‌آذر که با برتری 3 بر 2 آبی‌ها خاتمه یافت، ستاره تیمش بود و توانست دو گل به ثمر برساند. این مهاجم باتجربه که حالا بهترین گلزن استقلال در فصل جاری محسوب می‌شود، در جریان مسابقه گذشته شادی گل جالبی نیز انجام داد.

محمدی بعد از گلزنی خود مقابل شمس‌آذر ابتدا جای حلقه ازدواج خود را بوسید و در ادامه با انگشتان دو دست خود حرف A انگلیسی را نشان داد. اتفاقی که برای طرفداران استقلال بسیار جالب بود.

محمدی با این کار خواست گل خود را به همسرش تقدیم کرد و نشان دادن حرف A نیز که حرف اول نام همسر و فرزندش است به همین خاطر صورت گرفت.

مهاجم استقلالی‌ها که یکی از پر سر و صداترین خریدهای این تیم در ابتدای فصل بود، حالا با شرایط خوب کارش را ادامه می‌دهد و امیدوار است با ادامه درخشش خود بتواند در پایان فصل همراه با تیمش قهرمان شود.

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)