Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@02:13:02 GMT

۴تیم ایرانی در صورت انصراف چقدر جریمه می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۶۰۴

۴تیم ایرانی در صورت انصراف چقدر جریمه می‌شوند؟

چهار نماینده فوتبال ایران در صورت کناره گیری قطعی و عدم حضور در مسابقات، چقدر جریمه می شوند؟ این سوالی است که این روزها در محافل ورزشی پیچیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، میزان محرومیت تیم‌های ایرانی در صورت کنار کشیدن از مسابقات طبق قانون مصوب به شرح زیر است: اگر قبل از شروع مسابقات (بیش از ۳۰ روز) تیمی کنار بکشد، حداقل ۱۰ هزار دلار جریمه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تیمی در کمتر از ۳۰ روز انصراف دهد ۲۰ هزار دلار جریمه می‌شود. البته در این بین طبق بند ۵ و ۶ جریمه‌های بعدی در اختیار کمیته اخلاق و کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا است. بعد از شروع مسابقات نیز بند‌های مختلف دارد که در این صورت محرومیت دو ساله و ۵۰ هزار دلار جریمه حداقل خواهد داشت و قابل اعتراض نیست.

علی‌نژاد معون وزیر ورزش در این خصوص گفت: ما از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شویم. اینجا درست به مانند پرونده بازی با نمایندگان عربستان است که برگشتند گفتند این موضوع برای مدتی است و بعد از آن حل می‌شود. الان هم می‌گویند که شما سه بازی را بیرون انجام دهید تا بعد از آن با بررسی کلی موارد میزبانی را بدهیم که این کار را نمی‌کنیم. آن‌ها می‌خواهند فریب بدهند و با مسئله محرومیت ترس ایجاد می‌کنند که چنین نیست. اگر قبل از مسابقات کنار بکشیم احتمال دارد محرومیت وجود داشته باشد و احتمال دارد وجود نداشته باشد و این قطعی نیست. تصمیم گیری بر عهده کمیته انضباطی AFC خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مهدی بازرگان زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما سردار حجازی سلب میزبانی انصراف کناره گیری لیگ قهرمانان آسیا تابناک ورزشی مکانیسم ماشه مهدی بازرگان زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما سردار حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره

به گزارش همشهری آنلاین، مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی در حالی از روز سه‌شنبه در کره جنوبی آغاز می‌شود که ساره جوانمردی برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس همراه فرزند و همسرش در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

کد خبر 846291 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی پارالمپیک کره جنوبی المپیک ورزش بانوان ورزش

دیگر خبرها

  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر