Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@13:29:17 GMT

گردو وارد بورس می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۷۲۱

گردو وارد بورس می‌شود

ایسنا/همدان مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان اشاره به عرضه سیر و کشمش از محصولات مهم و برند استان همدان در بورس اعلام کرد: عرضه گردو در بورس نیز در دستور کار قرار دارد.

رضا عباسی اظهار کرد: بازاریابی محصولات کشاورزی با بهره گیری از کسب و کارهای جدید به ویژه استارت آپ ها در اولویت فعالیت تعاون روستایی استان همدان قرار دارد که در این زمینه آپ خرید و فروش آنلاین محصولات کشاورزی تا پایان سال معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی افزود: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی نیز با هدف کاهش واسطه گری در بخش کشاورزی همواره در دستور کار تعاون روستایی قرار دارد که بر این اساس تا پایان سال مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنانش اعلام کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۳۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی به صورت توافقی توسط تشکل های بخش کشاورزی استان خریداری شده است.

عباسی همچنین با اشاره به ضرورت ورود تشکل های بخش کشاورزی  به بورس کالا به ویژه محصولات کشاورزی گفت: افزایش عرضه محصولات کشاورزی در بورس سبب شفافیت معاملات و قیمت گذاری محصولات کشاورزی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان همدان، وی خاطرنشان کرد: سیر و کشمش از محصولات مهم و برند استان همدان است که در بورس عرضه می شوند همچنین عرضه گردو در بورس نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان در پایان یادآور شد: در استان همدان ۱۱۷ هزار بهره بردار فعالیت می کنند که بیش از ۲۰۰ شرکت تعاونی فعال خدمات تولید و توزیع نهاده ها از جمله کود، سموم  و بذر را به آنها ارائه می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بورس گردو سازمان تعاون روستایی محصولات كشاورزي کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موشکی و پهبادی ایران اقدامی منطبق بر قوانین بین‌المللی بود

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: عملیات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامی منطبق بر قوانین بین‌المللی بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ۲۶ فروردین در دیدار با مدیر و معاونین سازمان تعاونی روستایی استان سمنان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان برگزار شد با اشاره به عملیات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع رژیم جعلی صهیونیستی اظهار کرد: عملیات انتقام خون شهدای کنسولگری ایران در دمشق، ضربات سنگینی بر صهیونیست‌ها وارد کرد و شادمانی مستضعفین عالم بویژه مردم مظلوم غزه را درپی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان عملیات شب گذشته را اقدامی تلافی‌جویانه و مطابق با قوانین بین‌المللی دانست و افزود: امیدواریم این عملیات برای جبهه مقاومت برکات فراوانی به همراه داشته باشد.

امام جمعه سمنان در ادامه با یادآوری شعار سال ۱۴۰۳ به نقش تعاون در جهش تولید اشاره کرد و گفت: در سال‌های دور تعداد فروشگاه‌های وابسته به شرکت‌های تعاونی‌ بیش از امروز بود که علت کاهش تعداد این شرکت‌ها، سوالاتی را در ذهن ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه شعار سال یک راهبرد برای حل مسائل اقتصادی است، اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی و تعاونی‌ها یکی از ظرفیت‌های اصلی تحقق شعار سال محسوب می‌شوند چراکه می‌توانند زمینه حضور آحاد مردم را در امر تولید فراهم کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان توجه به تسهیلگری بجای تمرکز بر تصدی‌گری را مهم عنوان کرد و گفت: بخش تعاون باید با تسهیل فرآیندهای مربوط به اشتغال، کارآفرینی و تولید فضایی را ایجاد کند که سود و نفع اصلی آن به فعالان حقیقی هربخش بازگردد.

وی با بیان اینکه سازمان‌های تسهیلگر اقتصاد روستایی، باید ادوات و ماشین‌آلات مورد نیاز روستاییان را نیز تامین کنند، خاطرنشان کرد: در برخی استان‌ها با ایجاد و استقرار واحدهای فرآوری، ارزش افزوده بیشتری از کسب و کارهای حوزه روستایی بویژه واحدهای لبنی بدست آمده است که این تجارب باید در استان سمنان نیز مورد نظر قرار گیرد. 

 در ابتدای این دیدار «محمدعلی خالقی» مدیر سازمان تعاونی روستایی استان سمنان در گزارشی به تشریح برنامه‌ها، اقدامات و خدمات این سازمان پرداخت.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان سمنان با اشاره به نقش این سازمان در تحقق شعار سال افزود: زمینه‌های مشارکت آحاد مردم در امر جهش تولید در مجموعه‌ تعاون روستایی فراهم است چراکه سود تعاونی‌ها میان تمام فعالان آن توزیع می‌شود. 

وی گفت: تامین نهاده‌های کشاورزی یکی از ماموریت‌های سازمان تعاونی روستایی است که برای این مهم نیز تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • تسویه ۱۰۰ درصدی مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • پرداخت بیش از ۲میلیارد تومان از مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز
  • عملیات موشکی و پهبادی ایران اقدامی منطبق بر قوانین بین‌المللی بود
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌ روغنی از کشاورزان مهرانی
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • تشکیل شرکت‌های تعاونی بهترین بستر برای تحقق شعار سال است