Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@05:30:28 GMT

تصویر سردار شهید سلیمانی در مرزهای فلسطین اشغالی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۹۰۲

تصویر سردار شهید سلیمانی در مرزهای فلسطین اشغالی

تصاویری از جوانان لبنانی در مرز فلسطین اشغالی را ببینید.

به گزارش شریان نیوز،کانال تلگرامی منتسب به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با انتشار این تصاویر نوشت: پیمان جوانان لبنانی در مرز فلسطین اشغالی با سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آزادی قدس نزدیک است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش گفت: شهیدقرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور در اول انقلاب داشت و رشادت‌های ارتش ناشی از فرماندهی بی‌نظیر این مردبزرگ است. - اخبار استانها -

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: در چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد شهید محمدولی قرنی قرار داریم و ما از این شهید بزرگوار در کنار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سپهبد شهید صیاد شیرازی به عنوان سپهبدان اخلاص یاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهید قرنی جزو امرای مبارز ارتش ایران بود که نقش بسزایی در نشر تعالیم انقلاب اسلامی در دوران مبارزاتی در بدنه ارتش داشت، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در مقطعی با درجه سرلشکری از خدمت در ارتش شاهنشاهی اخراج می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه شهید قرنی به فاصله کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی در اسفندماه 57 با حکم مستقیم حضرت امام خمینی (ره) به ریاست ستاد مشترک ارتش که بالاترین مقام ارتش است منصوب می‌شود، افزود: شهید سپهبد قرنی نقش بسیار مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور در سال اول انقلاب داشت.

وی با بیان اینکه در فاصله بهمن تا اسفندماه سال 57 و حتی در اوایل سال 58 ضد انقلابیون در استان‌های مختلف کشور تلاش زیادی برای استقلال‌خواهی و خودمختاری داشتند، گفت: سرلشکر قرنی با سازماندهی نیروهای ارتش، یگان‌ها را به قسمت‌های مختلف اعزام و لشکر کردستان و ارومیه را تقویت کرد.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه شهید قرنی در فاصله کوتاهی تمام احزاب جدایی‌خواه از کشور را سرکوب می‌کند، بیان کرد: شهید قرنی با وجود مخالفت‌های دولت موقت در زمان بازرگان با خط مشی این شهید و بارها این شهید بزرگوار را تهدید به استعفا کرده بودند؛ در نهایت شهید قرنی را مجبور به استعفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید قرنی متن استعفای خود را به امام خمینی (ره) تقدیم می‌کند، ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب با استعفای این شهید بزرگوار مخالفت کرده و فرمان می‌دهند که مجدداً به سر کار خود برگردد.

49800 تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدندنیروی هوایی ارتش چشم هوشیار کشور در برابر تهدیدات دشمن است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه توطئه‌های گروهک فرقان و ضدانقلاب علیه این شهید ادامه داشت، گفت: در نهایت سوم اردیبهشت ماه 58 شهید قرنی زمانی که در منزل خودشان حضور داشتند، توسط گروهک فرقان ترور شده و به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهید قرنی به مدت 43 روز رئیس ستاد مشترک ارتش ایران بود و طی این مدت نام خود را در تاریخ ایران به یادگار گذاشت، ادامه داد: دلاورمردی‌ها و رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفاظت از حدود مرزی کشور و جلوگیری از تجزیه آن ناشی از تدابیر، رهنمودها و فرماندهی بی‌نظیر این مرد بزرگ بود.

امیر غلامعلیان افزود: امروز نیز نیروهای جان بر کف ارتش راه شهدا را ادامه می‌دهند و با تمام توان و قدرت تحت رهبری فرماندهی کل قوا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت
  • (عکس) رونمایی از از سردیس سپهبد شهید قرنی در مدرسه دارالفنون
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟