Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر بهترین فرصت معرفی داشته‌های انقلاب به جهانیان است و باید در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در نشست ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان استان مرکزی در اراک، افزود: مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این مسئله از اهمیت داشته‌ها و دستاوردهای سترگ کشور کم نمی‌کند و کارنامه ایران اسلامی پر از دستاوردهایی است که  هرکدام از آن‌ها در نوع خود کم‌نظیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی مقابل ابرقدرت‌های جهان از برکات مهم تفکر ایثار و شهادت و نهضت خمینی است و هر ایرانی با غیرت باید در سالروز جشن ملی ایرانیان مشارکت جدی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: افراد جامعه مدیون انقلاب اسلامی هستند و باید قدردان آن باشندو در راستای پاسداری از ارزش‌های آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

اکرمی تصریح کرد: سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» برای اقتدار نظام اسلامی خون پاک خود را تقدیم کرد و همه باید برای حفظ این اقتدار و افزایش بیش از پیش آن بکوشند.

وی عنوان کرد: مدیرانی که انقلاب اسلامی اعتقاد داشته باشند برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر نیاز به بخشنامه ندارند و باید برنامه‌های این دهه به گونه‌ای طراحی شود که در شان انقلاب مقتدر باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های شاد با رعایت موازین اسلامی و انقلابی به‌ویژه برای نسل جوان مورد توجه قرار گیرد زیرا اگر خوراک مورد نیاز جوانان و نوجوانان مورد بی‌توجهی قرار گیرد، دشمن به آن‌ها خوراک می‌دهد.

اکرمی اظهار داشت: رسالت و وظیفه آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در اجرای برنامه‌های متنوع برای جوانان و نوجوانان بیش از سایر دستگاه‌ها است و تشکل‌های مردم نهاد نیز در این راستا باید با جدیت وارد شوند.

وی گفت: رویکرد برنامه‌های دهه مبارک فجر باید صرفه‌جویانه باشد و اجرای برخی برنامه‌ها و اقدامات مانند ساخت  اینفوگرافی هزینه‌ چندانی ندارد اما اثرگذاری آن بالاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: انقلاب اسلامی با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم به پیروزی رسید و در اجرای برنامه‌های سالگرد این پیروزی بزرگ باید همه حضور داشته باشند و این دهه به عنوان دهه وحدت، همدلی و همراهی ایرانیان باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی جامعه دهه فجر نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به عملیات سپاه پاسداران در تنبیه متجاوز و حمله به رژیم صهیونیستی از آن به عنوان اعجاز وعده صادق یاد کرد.

به گزارش مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری انسان مؤمن و متواضع در مقابل درگاه خدا شکر و پوزش به جای می‌آورد، آن نشانه تقوای الهی است، زیرا شکرگزاری بهترین نوع عبادت در نزد پروردگار محسوب می‌شود.

وی در بخشی از سخنانش به سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا همچنین و همچنین با تقدیر از تلاش‌ها و ایثارگری‌های خدمات آنان را ارج نهاد و با اشاره به روز شهدای ورزشکار گفت: ۵۰۰۰ نفر از شهدای دفاع مقدس را ورزشکاران تشکیل می‌دهد و ۱۰۰ نفر از شهدای مدافع حرم نیز ورزشکار هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند فرهنگ خود را در حوزه ورزش جدید ترویج دهند، ادامه داد: حواس ما باید جمع باشد تا عرصه مقدس ورزش را همیشه پاک نگه داریم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد را در مسابقات آسیا تبریک گفت و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیامی از مدال آوری و قهرمانی این جوانان تقدیر کرده است.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران این نهاد را منشأ خدمات فراوانی در جامعه دانست و افزود این نهاد مایه برکات زت آفرینی‌ها و رقم زدن افتخارات زیادی در کشور شده است.

آیت الله لائینی همچنین با اشاره به سالروز اعلان انقلاب فرهنگی تصریح کرد: اگر ما به آموزش و پرورش توجه نکنیم انقلاب فرهنگی نیز به وجود نخواهد آمد.

مراکز تربیت معلم تقویت شود

وی از تشکیل ستاد عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: با این حال هنوز به حوزه آموزش و پرورش کمتر توجه شده است و متأسفانه آموزش و پرورش را برون سپاری کردیم و تعطیلی دانشگاه مرکز تربیت معلم نیز خسارت دیگری به این حوزه وارد کرده است، در حالی که همه برون سپاری‌ها در این حوزه باید جمع و مدارس دولتی قوی و مراکز تربیت معلم تقویت شود.

آیت الله لائینی به مناسبت روز زمین پاک اشاره و اضافه کرد: زمین را باید پاک و اعلا نگه داریم و از آلودگی آن بپرهیزیم و متأسفانه وضعیتی که در زمینه زباله و پسماند داریم خوب نیست.

امام جمعه ساری از زباله به عنوان طلای سیاه یاد کرد و گفت: اکنون زباله به عنوان یک تهدید برای ما تبدیل شده است و همه باید دست به دست هم دهیم و محیط زیست و جنگل‌های طبیعی را حفظ کنیم.

آیت الله لایینی با اشاره به روز ۵ اردیبهشت و سالروز حمله آمریکا به طبس و شکست آن افزود: آمریکا در طبس زمانی به ما حمله کرد که ما از نظر امکانات در وضعیت حداقلی قرار داشتیم و در آن دوران برخی از مقامات ما از جمله بنی صدر خائن بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان که در زمان جذب فرزندان در حوزه‌های علمیه قرار داریم، تصریح کرد: امانت دین را باید طلبه و روحانی حفظ کند و باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم.

امام جمعه ساری فصل کشت و کار کشاورزی لوازم مهار و مدیریت آب‌های روان و سطحی تاکید و اضافه کرد: در سال گذشته به دلیل کم آبی حدود ۲۰۰۰ هکتار از مزارع میاندورود کشت نشده است.

توجه به خرید تضمینی و صادرات محصولات کشاورزی

آیت الله لائینی خرید تضمینی محصولات کشاورزی را در حمایت از این بخش و کشاورزان مهم برشمرد و گفت: محصولات اساسی و استراتژیک باید با قیمت مناسب خریداری شود علاوه بر این به صادرات به عنوان راهکار خروج محصولات کشاورزی باغی از وضعیت کنونی باید توجه شود.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق از نظر علمی و فنی ادامه داد: این عملیات اعجاز وعده صادق بوده است و از ۷۲ ساعت قبل از شلیک همه می‌دانستند که این عملیات قرار است صورت بگیرد و همه ظرفیت ناتو نیز به میان آمده بود و آمریکا سپر هوایی دریایی و زمینی خود را برای محافظت از اسرائیل را فعال کرده بود.

دیگر خبرها

  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰