Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم چند ملیتی قطر به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی هندبال کشورمان در ادامه رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا و انتخابی جام جهانی هندبال، ساعت 18:30 دقیقه امروز به مصاف تیم قطر می‌رود. شاگردان حبیبی شب گذشته مقابل تیم ملی کویت به میدان رفتند و توانستند با نتیجه 28 بر 24 به پیروزی برسند و حالا در تلاش هستند تا جواز حضور در جهانی را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سابقه نخستین حضور تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات جام جهانی به سال 2015 برمی‌گردد و حالا ملی‌پوشان هندبال امیدوار هستند تا برای دومین بار جواز حضور در این مسابقات را به دست بیاورند. هندبال ایران پتانسیل رسیدن به میدان جهانی را دارد اما در این چند سال اخیر به دلیل عدم برنامه‌ریزی درست و نبود ثبات در فدراسیون این رشته با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است.

تیم ملی هندبال کشورمان باید مقابل تیم چند ملیتی قطر به میدان برود که در چند سال اخیر افتخارات زیادی کسب کرده است و در مسابقات قهرمانی آسیا سه مدال طلا، دو نقره و دو برنز در کارنامه خود دارد و جزء یکی از سه تیم برتر قاره کهن محسوب می‌شود. عنابی‌ها قطعاً می‌کوشند در این مسابقه بهترین نتیجه را کسب کنند و در میان تیم‌های برتر قرار بگیرند. تیم ملی هندبال کشورمان قبل از مسابقات قهرمانی آسیا، با تیم ملی قطر بازی دوستانه داشته و نمی‌توان این بازی را برای ملی‌پوشان ایران راحت تصور کرد.

تیم ملی کشورمان اگر در بازی امروز به نتیجه تساوی و یا شکست برسد این شانس را دارد تا در برابر تیم قدرتمند کره جنوبی نتیجه لازم را بگیرد و هم در نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشته باشد و هم به سهمیه جهانی دست پیدا کند. به هر حال شاگردان حبیبی امروز کار سختی پیش رو دارند اما خوشبختانه ملی‌پوشان در وضعیت خوبی به سر می‌برند و هیچ کدام از آنها هم مصدومیتی ندارند و حتی علیرضا استکی لژیونر کشورمان که در بازی مقابل کویت کمی دچار مصدومیت بوده هم‌اکنون شرایط خوبی دارد و می‌تواند در میدان ظاهر شود.

تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی این رقابت‌ها مقابل تیم نیوزلند پیروز میدان شد؛ در برابر بحرین با نتیجه میلیمتری شکست خورد اما توانست به دور بعد صعود کند. در بازی نخست دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل کویت به میدان رفت و با پیروزی این بازی را به پایان رساند و امروز مقابل تیم قدرتمند قطر به میدان می‌رود. اگر تیم ملی هندبال کشورمان امروز بازنده این دیدار شود؛ چیزی از ارزش‌های آن کم نخواهد شد و قطعاً ملی‌پوشان در آخرین دیدار در دور دوم گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی پرافتخارترین تیم قاره کهن سهمیه حضور جهانی 2021 را از آن خود می‌کند. تیم ملی هندبال در صورتی که در مرحله دوم از سه بازی پیش‌رو به دو پیروزی برسد می‌تواند جواز سهمیه جهانی را کسب کند.

انتهای پیام/4048/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: ایران قطر تیم ملی هندبال علیرضا حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل تیم شگفتی‌ساز قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در حالی امروز در سالن بانکوک آرنا تایلند به دست آمد که مهدی تاج هم با حضور در محل برگزاری این بازی، نظاره‌گر نمایش شاگردان وحید شمسایی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران که نایب رئیس ای‌اف‌سی است و ریاست کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم برعهده دارد، دیدار شاگردان وحید شمسایی مقابل قرقیزستان را از نزدیک تماشا کرد.

مهدی تاج در پایان مسابقه ایران مقابل قرقیزستان هم در رختکن تیم ملی فوتسال حضور یافت و به وحید شمسایی و شاگردانش بابت راهیابی به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و صعود به جام جهانی ازبکستان تبریک گفت.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون هم در کنار مهدی تاج این دیدار را از جایگاه ویژه در سالن بانکوک آرنا نظاره کرد.

دیگر خبرها

  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت