Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر موسسه پویش جمعه‌های عکاسی جوان گفت: نمایشگاه تخصصی عکس "افلاک بر زمین آمده" با موضوع حضور زن در جامعه عصر امروز در گالری سوره حوزه هنری بوشهر افتتاح می‌شود.

محسن طاهریان در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه عصر امروز افتتاحیه دومین نمایشگاه سالانه تصاویر موسسه با عنوان "افلاک بر زمین آمده" با موضوع حضور زن در جامعه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: پس از ایجاد یک ساختار و نظم دهی به مجموعه هنرجوهای شهر که علاقه‌مند به عکاسی بودند، سال گذشته نمایشگاهی را با موضوع آسیب‌های اجتماعی برگزار کردیم که خوشبختانه استقبال و بازخورد خوبی بین مردم و هنرمندان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر موسسه پویش جمعه‌های عکاسی جوان ادامه داد: در نمایشگاه پیشین معضلاتی مانند اعتیاد به موبایل، آسیب‌های اجتماعی مانند استعمال دخانیات در محیط‌های عمومی و شهری و مشاغل سخت را پوشش دادیم، با پیشرفت و ترقی هنرجوها از ماه‌ها پیش موضوع حضور زنان در جامعه را به‌عنوان محور اصلی نمایشگاه آتی خود قرار دادیم.

طاهریان افزود: مفهوم «زن» در اندیشه اکثر مذاهب و مکاتب فکری نماد زایش و رویش و تعالی از یک‌سو و مهرورزی، لطافت و نجابت از سوی دیگر به شمار می‌رود، ما نیز سعی داریم ابعاد مختلف حضور بانوان در جامعه را همراه با شیرینی‌ها، تلخی‌ها، آسودگی و سختی‌ها در قاب تصویر به ثبت کنیم.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه تخصصی بوده و هر قاب تصویر حاصل حداقل 9 ماه تحقیق، پژوهش، مصاحبه و گفت‌وگو با کارشناسان حوزه‌های اجتماعی و بانوان است؛ در این نمایشگاه  به‌هیچ‌وجه دنبال تعدد تصاویر نبودیم و با حساسیت بالا اثرات دریافتی را از جهات گوناگون بررسی کردیم.

دبیر موسسه پویش جمعه‌های عکاسی جوان در خصوص اثرات دریافتی گفت: جمعاً ۷۶۰  اثر از ۶۲ عکاس به دبیرخانه ارسال شد که از بین این آثار ۱۰ مجموعه در سایز 30 در 20 و ۳۴ تک عکس در سایز 40 در 30 در گالری سوره به نمایش در خواهد آمد. همچنین یک عکس از آثار زنده‌یاد کیوان آذرشب (عکاس جوانی که مدتی پیش به دلیل ابتلا به بیماری سرطان درگذشت) از مدرسین فقید موسسه در سایز 50 در 70 در گالری رونمایی می‌شود تا یادش میان جامعه عکاسی استان باقی بماند.

وی یادآور شد: امیدواریم این نمایشگاه بتواند جایگاه زن که همیشه در نقش‌های مختلف مادری، خواهری و دختری باعث ترقی و الگوسازی در جامعه بوده و جایگاه تربیتی و اثرگذارشان غیرقابل‌انکار است را در قاب تصویر نشان داده باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر نمایشگاه زن آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

طرح چند منظوره اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا و ۲۰۰ کیلومتری شرق کلمبو، پایتخت این کشور و در منطقه ای نسبتا محروم و خشک قرار دارد. این پروژه عظیم و منحصر به فرد شامل ساخت «۲ سد»، «تونل انتقال آب» و «دو واحد نیروگاه زیرزمینی برق آبی هریک ۶۰ مگاوات (در مجموع ۱۲۰)» می شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری