Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه عربستان سعودی حمله منسوب به شورشیان حوثی به یک اردوگاه نیروهای مسلح وفادار به عبد ربه منصور هادی؛ رئیس جمهوری تبعیدی یمن را محکوم و آن را اقدامی تروریستی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: طبق آخرین گزارش‌ها از منابع بیمارستانی و پزشکی، حمله موشکی شامگاه روز شنبه به یک مسجد در اردوگاه نظامی مارب واقع در ۱۲۰ کیلومتری شرق صنعا ۱۱۶ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این حمله یکی از مرگبارترین حملات علیه نیروهای وفادار به دولت از زمان آغاز درگیری در سال ۲۰۱۴ بود. هنوز فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است اما مقامات شورشیان حوثی را به انجام این حمله متهم می‌کنند.

 

وزارت خارجه عربستان در توئیتر نوشت: «ما حمله تروریستی شبه‌نظامیان حوثی به مسجدی در مارب را محکوم می‌کنیم.»

 

 

منبع: یورونیوز

 

 

 

منبع: خبرگزاری یورونیوز/پایگاه اطلاع رسانی پارسینه

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی رویداد ملی فهما مسجد مسجد فعالیت های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد عربستان یمن مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا

مدیر اف.بی.آی نسبت به وقوع یک حمله احتمالی تروریستی در خاک این کشور هشدار داده است.

به گزارش ایسنا، کریستوفر رای، مدیر اف.بی.آی گفت، این نهاد به شدت نگران وقوع یک حمله هماهنگ شده احتمالی علیه آمریکاست.

به نقل از شبکه خبری ان.بی.سی، وی توضیح داد چنین حمله‌ای شاید با آنچه در روسیه توسط داعش خراسان رخ داد، شبیه باشد.

حمله به سالن کنسرت کروکوس در مسکو به تاریخ ۲۲ مارس سال جاری میلادی به کشته شدن ۱۴۴ نفر انجامید که مرگبارترین حمله تروریستی در ۲۰ سال گذشته در مسکو بود.

کریستوفر رای پیشتر در مورد افزایش تهدیدات تروریستی ابراز نگرانی کرده بود و در اوایل ماه جاری میلادی به گروهی از مجلس نمایندگان گفته بود که تهدید تروریستی فعلی بالاترین چیزی است که می‌تواند در زندگی حرفه‌ای خود به یاد داشته باشد.

وی افزود: «وقتی به پیشنه‌ام در این شغل نگاه می‌کنم، به سختی می‌توانم به یاد بیاورم که چنین تهدیدهایی علیه امنیت عمومی و امنیت ملی تا به این شدت بوده باشد.»

بر اساس شهادت کریستوفر رای در این گروه، اف.بی.آی ۴۰۰۰ تحقیق مرتبط با تروریستم بین‌المللی در پایان سال مالی ۲۰۲۳ انجام داده است.

مدیر اف.بی.آی به ان.بی.سی گفت که تهدید تروریستی برای آمریکا در پی عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا