Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:18:45 GMT

نجات جان مادر باردار هشترودی پس از چهار ساعت تلاش

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۳۹۷۶

نجات جان مادر باردار هشترودی پس از چهار ساعت تلاش

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود روز سه شنبه گفت: جان مادر باردار که گرفتار برف در روستای عمران کندی بخش نظرکهریزی شهرستان شده بود به همت راهداران نجات داده شد و او  به بیمارستان اعزام شد.

علی ابوالحسنی افزود: ساعت ۲ بامداد امروز سه شنبه اول بهمن به دنبال تماس با مرکز پیام فوریت های پزشکی هشترودجهت امداد رسانی به یک مادر باردار از اورژانس ۱۱۵ درخواست کمک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اکیب راهداری در مسیری پر از برف و یخبندان به سمت محل ماموریت اعزام شد و خوشبختانه با اقدام به موقع تیم اورژانس، مادر باردار در شرایط پایدار و مطلوب به بخش زایمان بیمارستان مراغه منتقل شد .

ابوالحسنی همچنین ازامداد رسانی به یک خودروی گرفتار شده در برف و یخبندان در روستای عرقطو اشاره کرد و گفت: با گزارش ۱۱۵ مبنی بر گیر افتادن یک خودروی پیکان با ۴ سرنشین در روستای عرقطو، نیروهای پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر هشترود و اکیب های راهداری  طی یک عملیات سه ساعته با خودروی آمبولانس توانستند به خودروی گیر افتاده امداد رسانی و یک کودک ۷ ماهه بد حال را به بیمارستان امام حسین ( ع) هشترود اعزام کنند.

برچسب‌ها هشترود راهداری امداد و نجات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود راهداری امداد و نجات هشترود راهداری امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ گلستان اعلام کرد : ساعت ۴ صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در پی مراجعه حضوری به پایگاه جاده ای اورژانس ۱۱۵ انبارالوم مبنی بر شروع دردهای زایمان یک مادر باردار ۳۲ ساله، بلافاصله کارشناسان فوریت های پزشکی بر بالین مادر باردار حاضر شدند و پس از ارزیابی های لازم متوجه قرار داشتن مادر باردار در مراحل زایمان شدند و با اقدامات درمانی صحیح و به موقع، زایمان در داخل آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گلستان با موفقیت انجام شد.

بنا براعلام مرکز فوریتهای پزشکی نوزاد دختر در سلامت کامل به دنیا آمد و پس از انجام اقدامات مراقبتی مورد نیاز، همراه مادر با علائم حیاتی پایدار به بیمارستان آل جلیل آق قلا منتقل شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت
  • مرگ مادران باردار چابهار در حال تکرار است/ دلیل آن چیست؟
  • امداد اورژانس به مادر افغانستانی
  • تولد نوزادان عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ زواره
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود
  • جراحی نادر در شیراز؛ عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر
  • تیم امداد و نجات کوهستان خراسان شمالی چهار مفقودی را نجات داد
  • جراحی نادر در بیمارستان نمازی /عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر