Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@13:10:34 GMT

سقوط یوآن با شیوع ویروس کشنده در چین / ین ژاپن رشد کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۳۹۸۷

سقوط یوآن با شیوع ویروس کشنده در چین / ین ژاپن رشد کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، با شیوع یک ویروس مرگبار در چین ریسک‌پذیری در بازارها به یک‌باره کاهش یافت؛ یوآن چین در برابر دلار سقوط کرد و نرخ ین ژاپن (سرمایه امن) تقویت شد.

پس از این که متخصصان سلامت چین اعلام کردند که این ویروس می‌تواند از یک فرد به فرد دیگر منتقل شود و چهارمین مرگ ناشی از این ویروس هم تأیید شد، نرخ برابری یوآن با دلار در بازارهای داخلی و خارجی چین سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع این بیماری که از شهر مرکزی یوهان آغاز شده است هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد. هرچند با توجه به اوج گرفتن مسافرت‌های فصلی در تعطیلات سال نوی چینی ریسک افزایش بیشتر آن بالا رفته است.

نرخ برابری ین با دلار ۰.۲ درصد تقویت شد و به ۱۰۹.۹۷ واحد رسید.

یوآن چین در بازارهای داخلی به نرخ برابری دلاری ۶.۸۹۷۳ واحد سقوط کرد که پایین‌ترین سطح آن در یک هفته اخیر است. در بازارهای خارجی نرخ برابری یوآن با دلار تا ۶.۹۰۰۷ واحد تضعیف شد.

کد خبر 4831262

منبع: مهر

کلیدواژه: یوآن چین ین ژاپن چین سیل سیستان و بلوچستان بانک مرکزی ایران قیمت دلار سقوط هواپیمای اوکراینی قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت سکه بهار آزادی مالیات سازمان هواپیمایی کشوری وزارت صنعت معدن و تجارت عملیات بازار باز ایالات متحده آمریکا سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شیوع سالک در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️کامران قدس با اشاره به اینکه بیماری سالک در شهرستان دامغان از سال ۱۳۷۸ بروز پیدا کرد افزود: این آمار در سال ۱۴۰۱ در مناطق تحت پوشش دانشگاه به ۷۵ و در دامغان به ۵۴ مبتلا رسید و در سال ۱۴۰۲ نیز در ۶ شهرستان استان سمنان به ۲۳ بیمار و در دامغان به ۹ بیمار رسید.

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • کشف باکتری‌های خو‌ن‌آشام مرگباری که جذب خون می‌شوند
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، به‌زودی سقوط می‌کند