Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:15:29 GMT

ادامه دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۴۰۰۳

ادامه دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ونزوئلا

وزیر خارجه آمریکا از اقدامات بیشتر واشنگتن برای حمایت از رهبر مخالفان ونزوئلا خبر داده است. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه پس از دیدار با خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا در حاشیه یک نشست منطقه‌ای در شهر بوگوتا پایتخت کلمبیا، گفت: ایالات متحده اقدامات بیشتری را برای حمایت از خوان گوایدو اتخاذ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ونزوئلا یک کشور ناکام و ورشکسته است. من کاملا انتظار دارم که اقدامات بیشتری از سوی ایالات متحده برای حمایت از رهبر مخالفان و همین طور مردم ونزوئلا اتخاذ و اجرا شود. ما درباره تحریم‌های خاص صحبت نمی‌کنیم ولی همه می‌توانند انتظار داشته باشند که آمریکا اقدامات بیشتری را برای حمایت از رهبر مخالفان ونزوئلا انجام خواهد داد.

رهبر مخالفان ونزوئلا به بروکسل می‌رودپامپئو به دنبال دیدار با رهبر مخالفان ونزوئلا

وی حاضر به اشاره به اقدامات خاص آمریکا نکرده است. پامپئو همچنین حاضر به پاسخ دادن به این سئوال نشده است که آیا واشنگتن برای تحریم روسیه به خاطر حمایت از دولت مادورو آماده می شود یا نه.

گوایدو قصد دارد هفته آینده به داووس سوئیس سفر کند تا در نشست مجمع جهانی اقتصاد شرکت نماید.

گوایدو در این باره گفت: ما دیدارها و نشست‌های مهمی در اروپا خواهیم داشت، در اتحادیه اروپا و به خصوص در داووس.

وی در این باره اظهار نظر نکرده است که آیا در حاشیه اجلاس داووس با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز دیدار خواهد داشت یا نه.

ادامه دخالت‌های آمریکا و سایر کشورهای غربی موجب تشدید بحران سیاسی در ونزوئلا شده است. آمریکا طی ماه‌های اخیر تحریم‌های اقتصادی و سیاسی زیادی را علیه کاراکاس اعمال کرده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ونزوئلا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ونزوئلا ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه

با گذشت نزدیک به ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه اسناد افشاشده وزارت امور داخلی اسرائیل نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با برگزاری جلسات نقد و ارزیابی راهبردی اهداف اسرائیل در جنگ غزه مخالفت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسناد افشاشده از وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هرگونه بحث و تبادل نظر راهبردی پیرامون اهداف جنگ در غزه را رد کرده است.

براساس جزئیات افشاشده از یکی از اسناد وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو علی رغم درخواست سایر اعضای حاضر در کابینه جنگی اسرائیل از مخالفت خود با هرگونه بحث و تبادل نظر در مورد اهداف تجاوز ارتش اسرائیل به غزه سخن گفته است.

این سند وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در اوایل ماه آوریل در کابینه جنگی توافقی مبنی بر لزوم تبادل نظر و برگزاری جلسات راهبردی در رابطه با اهداف اسرائیل از حمله به غزه صورت می پذیرد، اما نتانیاهو از آن تاریخ تا به اکنون از پذیرش این درخواست دیگر اعضای کابینه مزبور سر باز زده است.

تمسخر نتانیاهو در کانال 12 اسرائیلژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

 

خودداری نتانیاهو از تشکیل جلسات نقد و ارزیابی عملکرد رژیم صهیونیستی در نوار غزه در شرایطی است که به رغم تحمیل 7 ماه جنگ فراگیر بر نوار غزه، نظامیان این رژیم همچنان در تحقق اهداف اولیه خود از این جنگ همچون آزادی اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت فلسطین در غزه و همچنین نابودی حماس و سایر گروه های مقاومت ناکام مانده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • دستگیری معترضان و مخالفان کمک به اسراییل در آمریکا
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • ادامه ابهام‌ها درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها | موافقان و مخالفان چه می گویند؟ | استدلال خاص درباره تعطیلی شنبه