Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلال دریس، رئیس هیات قایقرانی خوزستان در خصوص مشکل اصلی قایقرانی در اهواز گفت: مشکل عمده این ورزش در شهرستان اهواز نبود اسکله است و این در حالی است که مربی و ورزشکاران خوبی در این شهرستان در همین رشته فعالیت دارند.

او افزود: در بعضی شهرستان‌ها که هیات قایقرانی آن‌ها نیز فعال نشده، مشکل زیر ساختی در این زمینه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریس با بیان اینکه وقتی که رئیس هیات قایقرانی شدم، کار‌هایی برای نصب اسکله اهواز شروع شد، اظهار داشت: در پله ابتدایی موفق به کسب پروانه ساخت اسکله در مکان باشگاه قایقرانی شدیم و در همان موقع نیز با کمک شهرداری منطقه ۲، محیط به منظور نصب اسکله لایروبی شد، اما سیل آمد و برنامه پیش نرفت.

رئیس هیات قایقرانی خوزستان بیان کرد: فرایند نصب مجدد اسکله شروع شده و پس از رایزنی با شهرداری منطقه ۲ قرار شد که بخشی از اقدامات زیر ساختی برای پاکسازی محیط را انجام دهیم که تا اینجا به خوبی پیش رفته و تنها نصب اسکله باقی مانده است.

این مقام مسئول اذعان داشت: نصب این اسکله به قایقرانی کشور و فدراسیون کمک خواهد کرد و تحول بزرگی در فدراسیون رقم خواهد زد و می‌توان اهواز را به عنوان پایگاه قایقرانی کشور معرفی کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اهواز قایقرانی خوزستان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان گلستان، در این نشست رمضانعلی تربتی نژاد و علی اکبر بصیرنیا، طی سخنانی از زحمات مرتضی مرتضوی رئیس سابق این هیات ورزشی تقدیر و با اهدای لوح یادبودی از ایشان قدردانی کردند. 
همچنین با حکم علی اکبر بصیرنیا، مرتضی مرتضوی به عنوان مشاور هیات کشتی استان گلستان منصوب شد. این نشست روز سوم اردیبهشت در محل خانه کشتی گرگان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین در تحصیل و ارزیابی ادله
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • فیلم/ آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • اوقات شرعی اهواز، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راهکار‌های سند تحول قوه قضائیه برای رفع مشکل غیرمتقن بودن آرا و تصمیمات قضایی
  • تحول آبی در استان اردبیل با تکمیل بزرگترین سد مخزنی شمال غرب کشور