Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@10:55:33 GMT

مار کبرا خوابگاه دانشجویان دختر را به هم ریخت+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۴۳۰۸

مار کبرا خوابگاه دانشجویان دختر را به هم ریخت+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

دانشجویان خوابگاه دانشجویی در هند با دیدن مار کبرا 2متری از وحشت محل را ترک و به حیاط دانشگاه فرارکردند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، ورود یک مار کبرا به خوابگاه دانشگاهی در هندوستان خبرساز شد. این مار سمی که بیش از ۲ متر طول داشت پس از ورود به  خوابگاه موجب رعب و وحشت دانشجویان دختر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در تاریخ ۱۸ ژانویه در خوابگاه دانشجویان دانشگاه بهاراتیار در شهر " کویمباتور" واقع در ایالت تامیل نادو در جنوب هند رخ داد.  

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است این مار کبرا در  خوابگاه دانشجوبان نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این مار پس از پیمودن مسیر راهرو وارد سرویس بهداشتی خوابگاه دانشجویان می‌شود. در ویدئوی منتشر شده صدای چند دانشجوی دختر که با دیدن این مار کبرا دچار ترس و وحشت شده اند شنیده می‌شود.

بلافاصله مسئول خوابگاه دانشجویان با مسئولان مربوطه تماس و یک تیم از اداره جنگلبانی هند در محل حادثه حاضر شدند. چند پرسنل جنگلبانی با ورود به خوابگاه و استفاده از تجهیزات مخصوص این مار شکار و  این جانور را از این محل به بیرون منتقل کردند. خوشبختانه با هوشیاری دانشجویان با وجود ورود این جانور خطرناک به داخل خوابگاه به کسی آسیب وارد نشد.

گفتنی است؛ ورود این مار کبرا به داخل خوابگاه دانشجویان هندوستانی در حالی خبرساز می‌شود که اوایل امسال نیز ورود یک مارشاه کبرای ۴.۵ متری به داخل یک خانه روستایی در "رایاگادا" هند خبرساز شده بود. زن میانسال هندی که برای پختن غذا وارد آشپزخانه شده بود ناگهان این مار را مشاهده کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: هندوستان خوابگاه دانشجویان مار کبرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم ملی فوتسال در جریان مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا سوپرگلی زد که در سطح آسیا مورد توجه قرار گرفت. جادوگری این بازیکن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو