Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات با آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،آیت‌الله مظاهری در دیداروزیر اطلاعات با اشاره به حوادث و مصائبی که طی هفته‌های اخیر برای ملّت ایران پیش آمده است، این حوادث را درس‌آموز و عبرت‌انگیز دانسته و تأکید کرد: صبر و بردباری و آگاهی و هوشیاری ملّت عظیم‌الشّأن ایران همواره تضمین‌کنندۀ سرافرازی و سربلندی کشور و انقلاب بوده و خواهد بود و باید از خداوند متعال بخواهیم که با لطف و عنایت خود، این مصائب را جبران و ترمیم کرده و مشکلات را مرتفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر ضرورت توجّه به حقوق مردم در همۀ ابعاد و زمینه‌ها، وظایف و رسالت همۀ مسئولان نظام جمهوری اسلامی در خدمت به ملّت و در خصوص رسیدگی به مصیبت‌زدگان و داغدیدگان مصائب اخیر را بسیار سنگین و با اهمیّت دانست و از تلاش و فعالیّت وزارت اطّلاعات در تدبیر امور، تشکّر و قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ایران حوزه علمیه مشکلات نظام جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون قضایی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات حکومتی در استان به زیر ۱۰ روز رسیده و در کمتر از ۲۴ ساعت برای پرونده‌ها صدور رأی انجام شد که ۳۰ واحد صنفی متخلف شهر اصفهان در ایام نوروز مهروموم شدند.
براتعلی صالحی افزود: امسال دو شعبه رسیدگی به تخلفات را به‌صورت ثابت در دل بازار قرار دادیم، و همچنین سه شعبه سیار نیز در مرکز استان فعال هستند که عوامل این شعب موظفند به شکایات واصله با دقت و سرعت رسیدگی و تا جایی که امکان دارد مشکل را در محل رفع کنند.
صالحی افزود: گران‌فروشی، درج نکردن قیمت ورعایت نکردن بهداشت عمده تخلفات صورت گرفته بود که ۳۰ واحد مهروموم شدند.

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • ۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی باشد
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی