Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رسول امیرقهرمانی نماینده دادستان تهران در ادامه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و 8 متهم دیگر این پرونده گفت: میلیون‌ها دلار پول در اختیار سعادتی و دیواندری در خارج از کشور است و امیدواریم که مقید شوند تا اموال مردم را برگردانند.

وی در خصوص تخلفات صورت گرفته گفت: در پرونده آقای فلاحتیان ۳۸۸ میلیون درهم در بانک ملت بدون مصوبه اعتبارسنجی، وثیقه و اطلاع اعضای هیئت مدیره داریس و بانک ملت و نظامنامه فعالیت‌های تراستی به حساب آقای فلاحتیان واریز شده و سودهایی را نزول می‌گیرد که از دی ماه سال ۹۱ تا مرداد ماه سال ۹۲ ادامه داشته است؛ که البته آقای فلاحتیان اعلام کرده که بخشی از آن را برداشته است و بخشی را آقایان برداشتند که مانند موضوع بانک سرمایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی به متهم دیگر پرونده اشاره کرد و گفت: باختری عضو سازمان مجاهدین خلق بوده و با اسامی مستعار با افراد رده بالای این گروه‌ها ارتباط داشته و در سال ۶۱ دستگیر و به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

وی افزود: به دلیل همکاری که برای دستگیری سایر اعضا داشت سال ۶۶ عفو خورد و آزاد شد اما مجدداً سال ۶۷ برای قاچاق خاویار بازداشت شد.

وی ادامه داد: ما برای رسیدگی به این پرونده مشکلات زیادی داشته‌ایم مواجه بودیم بطوری که اکبر طبری معاون اجرایی سابق قوه قضائیه که اکنون بازداشت است برای رهایی دیواندری اقدامات ناشایستی انجام داد.

نماینده دادستان از جلسات مخفیانه طبری و دیواندری خبر داد و گفت: طبری بازپرس را تحت فشار قرار داد اما وقتی بازپرس ما مقابل او ایستاد.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 نماینده دادستان تهران پرونده علی دیواندری رسول امیرقهرمانی ردپای مسئول قضایی بازداشتی پرونده آقای فلاحتیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نماینده دادستان تهران پرونده علی دیواندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری گروگان گیر در یک واحد صنعتی در ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : این گروگان گیری پیش از ظهر امروز دوشنبه ششم فروردین رخ داد و عامل گروگاانگیری با سلاح گرم مدیر واحد تولیدی را تهدید کرد.

 سرهنگ میراحمدی با اشاره به سرعت عمل پلیس در حضور در محل حادثه گفت : مهاجم ضمن گروگان گرفتن سه نفر  ، مدیر واحد صنعتی را مجروح کرد ولی با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد .

وی افزود : مهاجم اختلافات مالی را عامل گروگان گیری عنوان کرد.

 

دیگر خبرها

  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • عامل تورم در سال ۱۴۰۲ چگونه مهار شد؟
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو
  • دستگیری گروگان گیر در یک واحد صنعتی در ایوانکی