Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماینده عالی دولت در گیلان در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهوری، موضوعات مهم استان و مصوبات مورد تأکید سفر دکتر روحانی را پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در دیدار با دکتر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری مصوبات مورد تأکید در سفر رئیس جمهوری به استان را پیگیری کرد.

سیاست های کلی مرتبط با توسعه استان از دیگر مواردی بود که در جریان دیدار دکتر زارع با رئیس دفتر رئیس جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری با همراهی شماری از هیات وزیران؛ نیمه اسفندماه سال گذشته در سفری دو روزه به گیلان، پروژه های بزرگی را در بخش های زیرساختی و اشتغالزایی گیلان افتتاح و همچنین دستور آغاز عملیات اجرایی طرح های اقتصادی و زیربنایی در حوزه‌های کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری، گردشگری، بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی را صادر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان دولت صنعت معدن و تجارت فناوری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه که به تهران سفر کردند، بعد از ظهر امروز، سه‌شنبه، هفتم فروردین ۱۴۰۳ با حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه صبح امروز به تهران سفر کردند و مورد استقبال وزیر امور خارجه کشور قرار گرفت.

کد خبر 6063108

دیگر خبرها

  • مردمی سازی حفاظت از محیط زیست در دستور کار
  • آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین اهداف جمهوری اسلامی ایران است
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب