Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-29@00:45:46 GMT

امسال کارکنان چقدر عیدی می‌گیرند؟ + جدول

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۴۶۵۹

امسال کارکنان چقدر عیدی می‌گیرند؟ + جدول

برآوردهای اولیه از این حکایت دارد که دولت در سال جاری حدود یک میلیون و ۷۸ هزار تومان به عنوان عیدی به کارکنان خود پرداخت خواهد کرد.

به گزارش شریان نیوز،در ایام پایانی سال موضوع دریافت عیدی و رقم آن برای کارکنان دولت حائز اهمیت است؛ مبلغی که بر مبنای خاصی محاسبه و معمولا همراه با حقوق بهمن ماه پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


برای سال جاری طبق آنچه که در بودجه پیش‌بینی شد، دولت عیدی یک میلیون و ۷۸ هزار تومانی را برآورد کرده بود و البته آخرین پیگیری‌ها نیز از این حکایت دارد که همچنان این رقم پابرجاست ولی در نهایت باید هیات دولت رقم عیدی را بررسی و تصویب کند که معمولا تفاوت چندانی نخواهد داشت.

مبلغ عیدی براساس میزان امتیاز و همچنین ضریب حقوق شاغلان تعیین می‌شود. براساس ماده (۷۵) قانون مدیریت خدمات کشوری میزان امتیاز عیدی برای هر سال ۵۰۰۰ است و از سوی دیگر هیات وزیران هر ساله ضریب حقوق را برای مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری مشخص می‌کند و از ترکیب این دو، عیدی کارکنان تعیین می‌شود، ولی در نهایت در روزهای پایانی سال هیات وزیران میزان عیدی را بررسی و رقم آن را نهایی می‌کنند.

دولت برای سال آینده نیز حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای عیدی کارکنان پیش‌بینی کرده است.

عیدی کارکنان از سال ۱۳۹۰ که ۳۵۰ هزار تومان بود تا سال جاری که  به یک میلیون و ۷۸ هزار تومان امی‌رسد، حدود ۷۲۸ هزار تومان افزایش داشته است.

عیدی کارکنان از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۹ 

منبع:ایسنا

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، وزارت بهداشت هر سال با اجرای طرح های سلامت نوروزی با استفاده از ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی سعی می کند بهترین خدمات را به بیماران در بیمارستان‌های دولتی و مراکز درمانی در سراسر کشور ارائه کند.

سال نو برای خیلی از هموطنان با واژه استراحت و تعطیلی و مسافرت همراه است اما این موضوع برای کادر درمان مانند بسیاری از مشاغل امدادی معنا و مفهومی ندارد.

در یکی از نوبت های کاری شبانه اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد، آقای اعظمی با پشتوانه تجربه چهار ساله اش به مداوای بیماران می پردازد.

 آقای حسن ریحانی هم دو سال است در بخش جراحی داخلی مردان به بیماران خدمت رسانی   می کند.

در اجرای طرح سلامت نوروزی، در هر 24 ساعت، 220 نفر کادر درمان و 9 پایگاه فعال شبانه روزی مشغول ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به بیماران هستند.

 طرح سلامت نوروزی از 24 اسفند پارسال آغاز شد و تا 18 فروردین امسال ادامه دارد.

 اگرچه کادر درمان در ایام نوروز آماده باش کامل هستند اما انتظار می رود هموطنان با رعایت اصول ایمنی و نکات بهداشتی و پرهیز از رفتارهای پرخطر، علاوه بر حفظ سلامتی خود، تلاش کنند تا فشار کاری کادر درمان مضاعف نشود و در ابتدای سال، خستگی بر تن شان سنگینی نکند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حداکثر پرداختی کارکنان دولت تعیین شد
  • خبر مهم درباره حقوق ۱۴۰۳ کارکنان دولت/ سقف حقوق ماهانه کارمندان دولت مشخص شد
  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود