Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:50:49 GMT

پیکر یک شهید سانحه هوایی در بابل تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۴۷۰۹

پیکر یک شهید سانحه هوایی در بابل تشییع شد

تشییع پیکر این شهید  بر روی دستان مردم بابل از بیمارستان شهید یحیی نژاد شروع شد و سپس در گلزار شهدای " گله محله " شهر بابل به خاک سپرده شد.

دکتر ناصر پورشعبان اوشیبی پزشک ۵۳ ساله بابلی به همراه همسرش دکتر فیروزه مدنی ساکن  ونکوور کانادا بودند و برای گذراندن تعطیلات سال نو میلادی به ایران سفر کردند.

پیکر همسر شهید این پزشک دکتر سیده فیروز مدنی تا کنون شناسایی نشده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زوج تا سال ۹۱، پزشک مرکز بهداشت  گرجی‌آباد و پزشک خانواده روستاهای درازکلا ، هتکه‌پشت، نقیب‌کلا، تراجی‌کلا و دیودشت بابل بودند. این دو شهید یک فرزند دانشجو هم در کانادا دارند که چند روز زودتر از پدر و مادرش راهی ونکوور شده بود.

روز جمعه ۲۷ دی نیز پیکر محمد عباسپور قادی از دیگر جانباختگان بابلی حادثه سقوط هواپیمای اوکرایینی با حضور مردم و مسئولین تشییع  و در آرامگاه معتمدی بابل به خاک سپرده شد. پیکر همسر وی زهرا نقیبی هم برای خاک سپاری به زادگاهش شهرستان همدان منتقل و به خاک سپرده شد.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری،‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت شلیک پدافند هوایی قرار گرفته است.

برچسب‌ها شهید مازندران سانحه هوایی بابل پروندهٔ خبری همدردی مردم با خانواده های جانباختگان سانحه هوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید مازندران سانحه هوایی بابل شهید مازندران سانحه هوایی بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

ب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ، پیکر پاک جانباز  شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ  ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد 

 استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 24 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است .

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش /دولتمردان سابق آمدند +عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داودی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد