Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته گزارشی از آمنه سادات ذبیح‌پور خبرنگار واحد مرکزی خبر در ۲۰:۳۰ پخش شد که گویا عینا از روی گزارش خبری، متن و تحلیلی که علی علیزاده در کانال خود قرار داده، کپی‌‌برداری شده بود.

علی علیزاده تحلیلگر سیاسی خارج نشین مطلبی را درباره پروژه لیبی‌سازی ایران در کانال رسانه‌ای خود قرار داده بود که به شکلی غیر حرفه‌ای از سوی خبرنگار صدا و سیما کپی و بدون ارجاع به منبع اصلی آن در خبر رسمی پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پخش این گزارش علیزاده در واکنش به این اتفاق گلایه خود را در توئیتر منتشر کرده و تصاویری از خط به خط گزارش خود را که توسط ذبیح پور کپی شده بود، نشان داد. اما این توئیت علی علیزاده بی جواب نماند و ذبیح پور به طور غیرمستقیم در پاسخ، آن را تهمتی از سوی این تحلیلگر ساکن لندن خواند.

بحث و جدل علی علیزاده و آمنه سادات ذبیح پور طی انتشار چند پست به همین جا ختم نشد و بازتاب گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. جمعی از کاربران با انتشار نظرات خود ذیل توئیت خانم خبرنگار، حرکت غیراخلاقی او را مورد نقد قرار داده و خواستار عذرخواهی او از علیزاده شدند. در مقابل اما برخی کاربران نظر مخالفی داشتند و علنی کردن خطا و اشتباه ذبیح‌پور را مایه آبروریزی این خبرنگار انقلابی دانستند که به تبع آن سازمان صدا و سیما را زیر سوال برد.

در ادامه تعدادی از نظرات موافق و مخالف کاربران را درباره کپی‌کاری رسانه‌ای آمنه سادات ذبیح‌پور مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکنش کاربران صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد

به گزارش همشری آنلاین اتفاقات اخیر باعث شد خمز که در کنفرانس خبری اعلام کرده بود قصد استعفا ندارد، تراکتور را ترک کند. سعید مظفری‌زاده‌، مدیر ورزشی باشگاه تراکتور در مورد برنامه‌های این تیم پس از جدایی خمز گفت: «هنوز نمی‌دانیم چه برنامه‌ای در پیش داریم و فعلا با کادر ایرانی‌مان تمرینات را پیگیری می‌کنیم. البته محمد نصرتی استعفایی داده بود که هنوز با این استعفا موافقت نشده و صحبتی در موردش نکردیم. با شرایطی هم که پیش آمده قطعا با استعفای او موافقت نمی‌شود.

درنتیجه با توجه به اینکه در مقطع حساسی هستیم با کادر ایرانی تمرینات را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم بدون دردسر و مشکل به خوبی برنامه‌ریزی کنیم.» وی در مورد گزینه‌های جانشینی خمز و اسامی همچون فرهادمجیدی، محمد ربیعی و مخصوصا یحیی‌ گل‌محمدی گفت: «به‌هیچ‌عنوان هیچ‌یک از این اسامی را تایید نمی‌کنم. برخلاف شایعات، چون ما نمی‌خواستیم با خمز قطع همکاری کنیم با هیچ گزینه‌ای مذاکره نکرده بودیم. وقتی هدف‌مان ادامه همکاری با این مربی بود چرا باید با مربی دیگری وارد مذاکره شویم. اتفاقی که باعث جدایی خمز شد در همین ۴۸ ساعت اخیر رخ داد. پیش از این در جلسه‌ای که با هم داشتیم هر دو طرف تمایل به ادامه همکاری داشتیم، از این رو برای ادامه هفته برنامه‌ریزی کرده بودیم اما اتفاقاتی افتاد و او ترجیح داد در کنار خانواده‌اش باشد و مجبوریم به نظر او احترام بگذاریم. برای ادامه کار منتظریم تا گروه فنی به باشگاه ملحق شوند و برای ادامه کار تصمیم‌گیری کنیم. تا قبل از این ۴۸ ساعت ما حتی برنامه تمرینی را هم اعلام کرده بودیم. هدف ما این است که بدون وقفه به کارمان ادامه دهیم؛ چراکه بازی‌های حساسی داریم و نمی‌خواهیم تیم وارد حاشیه شود.»

کد خبر 844804 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • واکنش کاربران فضای مجازی در گلستان به عملیات غرور آفرین وعده صادق + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی در گلستان به عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!
  • واکنش سردار آزمون به حمله قلبی ایوان اندیکا + عکس
  • واکنش کاربران عرب به مشارکت اردن در رهگیری موشک های ایرانی (عکس)
  • آخرین خبر از ماجرای حسین حسینی و جیمی‌جامپ زن/ سنگربان استقلال محروم می‌شود؟
  • طنزپردازان همیشه در صحنه درباره تنبیه اسرائیل چه گفتند؟
  • مک آلیستر: وقت واکنش لیورپول فرا رسیده