Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مازندران برگزار می‌شود، زمان اجرای این رویداد را دوم تا چهارم بهمن ماه اعلام کرد.

وی افزود: اولین رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان مجازی بسیج استان در حسینیه عاشقان ساری برگزار می‌شود و در آن ۳۲ فعال تولید محتوای دیجیتال در قالب ۱۰ تیم در رشته‌های مختلف رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پویانمایی، موشن گرافیک، بازی‌ها و نرم افزارهای تلفن همراه را از جمله رشته‌های این رویداد تخصصی برشمرد و گفت: اختتامیه این رویداد نیز چهارم بهمن ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

نوری یادآور شد: در این رویداد، سعی داریم استعدادهای بسیجیان را در حوزه تولید محتوا شناسایی کنیم و برای توانمندسازی آنان گام برداریم و از وجود این تیم‌ها برای پروژه‌های مدنظر بسیج بهره گیریم.

کد خبر 4831383

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران رسانه دیجیتال ساری بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد سردار سلیمانی بوشهر ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اکتوالیته، جشنواره کتاب پاریس که کار خود را یک روز پس از پایان جشنواره بولونیا آغاز کرده بود، پس از ۳ روز، دیروز یکشنبه ۲۶ فروردین به کار خود خاتمه داد.

نمایشگاه پاریس با برنامه نویسی جدی و با مشارکت شمار زیادی از متخصصان نشر فرانسوی و با ارایه مجموعه‌ای از بحث‌ها درباره صنعت نشر، به مسایلی چون مدیریت موجودی، بازار بین‌المللی، استفاده از مزیت جمعی و … در حالی برگزار شد که سال پیش ۱۰۲ هزار نفر در این رویداد شرکت کرده بودند.

در حالی که مهمان افتخاری سال گذشته نمایشگاه پاریس، ایتالیا بود، این کشور امسال مهمان افتخاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت خواهد بود، و امسال کبک استان فرانسوی زبان کانادا به عنوان مهمان افتخاری نمایشگاه کتاب پاریس در این گردهمایی کارشناسانه شرکت داشت.

نماینده ناشران کبکی که آخرین بار با همین عنوان در سال ۱۹۹۹ در نمایشگاه پاریس حضور داشت، گفت: میهمان افتخاری در جشنواره‌ای بزرگ مانند پاریس، فراتر از جنبه تجاری، اهمیت زیادی در سطح نمادین دارد و در شناخت غنا و جسارت بخشیدن به ادبیات ما کمک می‌کند.

وی گفت: اگر دعوت سال ۱۹۹۹ فرصتی برای تحکیم پیوندها و تحریک اکتشافات بود، امروز این شانس را داشتیم تا ثمره کارهای انجام شده در ۲۵ سال گذشته را برداشت کنیم و پیشرفت‌های انجام شده خود را بیان کنیم؛ سفری که مشخصه آن ظهور موسسه‌های انتشاراتی جدید، افزایش نفوذ ادبیات ما در سطح بین‌المللی و موفقیت چندین نویسنده کبکی در فرانسه است.

کبک تاکنون مهیمان چندین رویداد در اروپای فرانسوی زبان بود و انتشارات کبک با کانادا در کانون توجه نمایشگاه کتاب فرانکفورت سال ۲۰۲۱ قرار داشت و با انتشار ترجمه‌های متعدد به زبان آلمانی درخشید. ادبیات کبک امروزه در سراسر جهان ترجمه می شود، اما فرانسه همچنان بازار اصلی صادرات کتاب های کبک است.

جشنواره کتاب پاریس امسال میزبان ۱۰۳ هزار بازدیدکننده شد که نسبت به سال گذشته تقریباً رقم ثابتی است. نزدیک به نیمی از بازدیدکنندگان زیر ۲۵ سال سن داشتند.

این رویداد برای سومین بار در «گرند پلِیس» نزدیک برج ایفل برگزار شد و خرید کتاب در آن ۶درصد افزایش یافت.

این نمایشگاه که از سال ۱۹۸۱ ایجاد شده در سی و نهمین دوره در مارس ۲۰۱۹ که آخرین دوره پیش از کرونا بود میزبان ۱۶۰ هزار بازدید کننده بود و حضور بازدیدکنندگان هنوز با دوران پیش از کرونا فاصله زیادی دارد.

کد خبر 6078689

دیگر خبرها

  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • جلسات منتورینگ برخط رویداد «بازی‌آرا» برگزار شد
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • ‌بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد وب‌کم/ اولین وب‌کم یک قهوه‌جوش را نشان می‌داد!