Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان در آغاز سفر یک روزه به شهرستان آران و بیدگل با حضور در گلزار شهدای امامزاده هادی(ع) و هلال بن علی(ع) به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر «عباس رضایی» صبح سه شنبه در بدو ورود به آران و بیدگل به همراه معاونین خود و جمعی از مدیران دستگاه‌ های اجرایی استان اصفهان با حضور در گلزار شهدای امامزاده هادی (ع) به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و سپس مرقد مطهر فرزند امام زین العابدین(ع) را زیارت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار اصفهان سپس در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) حضور یافت و ضمن زیارت مرقد مطهر با حضور در گلزار شهدای حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت را گرامی‌ داشت.

 

 

در این مراسم که با استقبال مدیر اجرایی حرم مطهر و مسئولین شهرستان آران و بیدگل و خدام حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) انجام شد، فرزند شهید حسین عابدین زاده دکلمه خیر مقدم گویی به استاندار و مسؤولین را قرائت کرد. 

 

دکتر رضایی ضمن قرائت زیارت نامه حضرت محمد هلال (ع)، قرائت فاتحه و اقامه نماز زیارت، به فرزند بلافصل امیرمؤمنان علی(ع) ادای احترام کرد. مدیراجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) هم با اهدای تابلو فرش منقش به تصویر حرم مطهر از وی تجلیل کرد.

 

 استاندار اصفهان به منظور شرکت در جلسه شورای اداری، ملاقات عمومی با مردم شهرستان آران و بیدگل و دیدار با صاحبان صنایع فرش ماشینی و فعالان اقتصادی به این شهرستان سفر کرده است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی فعالیت های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی نماز جمعه مسجد ادای احترام استاندار عباس رضایی حرم هلال بن علی ع شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل شهدا استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ رییس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل گفت: ورود گردشگران به مناطق کویری از جمله مرنجاب و سیازگه از ۱۹ تا ۲۳ ماه مبارک رمضان با هدف حفظ حرمت شب های قدر و ماه مبارک رمضان ممنوع شد.
جواد عبدلی افزود: تنها برای گردشگرانی که قبلا اقامت در مجموعه های گردشگری در کویر را ذخیره کردند، ورود آزاد بوده و برای سایر گردشگران ورود به کویر ممنوع خواهد بود.
منطقه نمونه گردشگری مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل جزو بکرترین و زیباترین کویرهای کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.

مرنجاب با برخورداری از ظرفیت فعالیت هایی مانند کویرنوردی، آفرود، موتورسواری، سافاری، شترسواری و اسکی روی شن و ماسه، سالانه میزبان ده ها هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی است.

کویر سیازگه هم پهنه‌ای گسترده در دامن ریگزارهای شمال ابوزیدآباد و دروازه ورود به پناهگاه حیات وحش یخاب که تا شهر ابوزیدآباد آران وبیدگل کمتر از ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه
  • مشارکت ۱۵ هزار نفر در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • سوال مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • وقوع حادثه تصادف در یکی از خیابان‌های آران و بیدگل + فیلم
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو
  • ادای احترام کادر نیروی انتظامی نیشابور به مقام شهدا همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت + تصاویر
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی