Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام بانک‌های تجاری غیر دولتی در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس تبصره(۵) الحاقی موضوع ماده‌واحده به شرح زیر اصلاح شد:

تبصره۵- حداکثر سقف سهام سازمان تأمین‌اجتماعی با رعایت تعریف مالک واحد مطابق جزء(۲-۳) بند«الف» سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم(۴۴) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و تبصره(۱) این ماده در بانک رفاه کارگران سی‌وسه‌درصد(۳۳%) می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان مزبور مکلف است نسبت به واگذاری سهام مازاد بر سی‌وسه‌درصد(۳۳%) با رعایت شرایط ذیل اقدام نماید:

الف- ظرف سه‌سال از تاریخ لازم‌الاجراءشدن این تبصره نسبت به تأمین شرایط پذیرش در بورس اوراق بهادار و یا فرابورس و تعیین تکلیف دیون سازمان به بانک رفاه کارگران و واگذاری سی‌وسه درصد(۳۳%) سهام خود در آن بانک اقدام نماید.

ب- سی‌وچهاردرصد(۳۴%) باقیمانده سهام سازمان مذکور در بانک رفاه کارگران حداکثر تا پایان سال چهارم از تاریخ لازم‌الاجراءشدن این تبصره واگذار شود.

ج- آخرین صورت‌های مالی سالانه تلفیقی حسابرسی‌شده سازمان تأمین‌اجتماعی تا شش‌ماه پس از لازم‌الاجراءشدن این تبصره و برای سالهای بعد تا پایان شهریور سال بعد انتشار عمومی یابد.

د- سقف رشد مانده بدهی سالانه سازمان تأمین‌اجتماعی با تعریف مالک واحد موضوع تبصره(۱) این ماده به بانک رفاه کارگران در سطح حداکثر ده‌درصد(۱۰%) علاوه بر رعایت سایر مقررات بانک مرکزی تعیین شود.

کد خبر 4831350

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بانک مرکزی بانک رفاه کارگران مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا انتخابات 98 شورای نگهبان ایران حسن روحانی سپاه پاسداران امیرعلی حاجی زاده سقوط هواپیمای اوکراینی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان

قرار است مالکان جدید باشگاه پرسپولیس در نخستین اقدام خود بخشی از مطالبات اعضای این تیم را پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، سرانجام و بعد از کش و قوس‌های فراوان، ٨۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد تا این باشگاه از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج شده و از این بابت مشکلی بابت کسب مجوز حرفه‌ای به‌خاطر مالکیت مشترک نداشته باشد.

پس از این واگذاری، بانک شهر که نزدیک به ٣٠ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در این واگذاری در اختیار دارد، مجوز پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را دریافت کرده و به زودی آن را پرداخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در فصل جاری با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • وزیر کار درباره تغییر در نحوه تعیین حقوق کارگران چه گفت؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به واگذاری قرمزها
  • افزایش بانک‌های خریدار پرسپولیس به ۶ و تغییر درصد سهام