Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@16:25:20 GMT

جاده‌های ۸ استان برفی است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۴۸۰۲

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، لرستان، کردستان، همدان، محورهای توسکستان-شاهرود و خوش ییلاق-شاهرود استان گلستان، محور دندی-زنجان استان زنجان هستیم. همچنین بارش باران نیز در اکثر محورهای استان مازندران و محور سوسنگرد-اهواز در استان خوزستان مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه بر لزوم تردد با زنجیر چزخ در برخی از محورها تاکید کرد و افزود: تردد در محور اسالم-خلخال استان گیلان و محور توسکستان-شاهرود استان گلستان فقط با زنجیرچزخ امکانپذیر است.

به گفته وی، مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی درباره وضعیت ترافیکی راه های کشور نیز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس در هر دو مسیر نیمه سنگین گزارش شده است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس راهور برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود

سرهنگ علیرضا شائینی گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر بدل اندازی در یکی از طلافروشی‌های شاهرود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود : بررسی های پلیس نشان داد ۴ زن به صورت گروه ۲ نفره اقدام به فروش تعدادی سکه‌های تقلبی پارسیان به تعدادی از طلافروشان کرده و متواری شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و سرنخ‌های به دست آمده در کمترین زمان ممکن هویت متهمان را شناسایی و با انجام عملیات حرفه‌ای بلافاصله آنان را در ۴ نقطه شهر دستگیر کردند.

سرهنگ شائینی با بیان اینکه متهمان غیر بومی و سابقه دار در تحقیقات فنی پلیس به ۵ فقره بدل اندازی طلای پارسیان در شاهرود اعتراف کردند از طلافروشان خواست هرگونه خرید طلا از مشتری را پس از احراز هویت و رویت فاکتور فروش انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور