Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس بنیاد مستضعفان گفت: برای تکمیل 50 درصد منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال 2000 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

سید پرویز فتاح امروز در حاشیه بازدید از منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا سال 93 منطقه یک حدود 17 درصد رشد داشت اما دولت به تعهدات خود عمل کرد و این پروژه پیشرفت مناسبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح اضافه کرد: ما در منطقه یک حدود 5 هزار نفر مشغول به کار داشتیم و 17 پیمانکار به کار گرفته شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به مزایای اقتصادی و گردشگری تکمیل آزادراه تهران ـ شمال به موضوع صرفه‌جویی سوخت و زمان با افتتاح منطقه یک اشاره کرد و گفت: افتخار ما این است که مدل جدیدی از راهسازی و استانداردهای بین‌المللی در این آزادراه به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه صد درصد ابنیه در منطقه یک به پایان رسیده است، گفت: خط‌کشی و نورپردازی هم انجام می‌شود و هر زمان که دولت تصمیم بگیرد ما آماده افتتاح هستیم.

فتاح ادامه داد: همچنین 50 درصد منطقه 2 آزادراه نیز تا اوایل سال 1400 افتتاح می‌شود و عبور یکطرفه از منطقه 2 خواهیم داشت، ضمن آنکه از محور چالوس هم کمک می‌گیریم.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: از امروز پیمانکاران منطقه یک به منطقه 2 وارد می‌شوند تا کار با سرعت انجام شود.

وی ادامه داد: بنیاد 50 درصد سرمایه‌گذاری در آزادراه را برعهده دارد، دولت هم به تعهدات خود عمل کرده است ضمن آنکه بخشی از سرمایه‌گذاری بنیاد از محل عوارض برمی‌گردد که هر میزان درآمد از این محل به مناطق محروم اختصاص می‌یابد.

فتاح افزود: برای تکمیل 50 درصد منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال دو هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: بنیاد 50 درصد تامین مالی را بر عهده دارد ضمن آنکه برای تهیه سیمان، فولاد و... از تولیدات بنیاد استفاده می‌کنیم. همچنین توافق ما با پیمانکاران به صورت یا پرداخت نقدی یا ارائه ملک است.

فارس

برچسب ها: بنیاد مستضعفان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار

نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این رویداد با بیان اینکه این نهاد ۶۵ هزار دانش‌آموز هنرستانی را در سراسر کشور تحت حمایت دارد، گفت: کمیته امداد در چارچوب سیاست توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستانی، طرح ایجاد و تقویت توانمندی‌های کسب و کار را برای دانش‌آموزان هنرستانی به اجرا درآورد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه که از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شد، شناسایی و بالفعل کردن ظرفیت‌های و استعدادهای کارآفرین نوجوانان ایرانی است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه، حدود ۲ هزار دانش‌آموز هنرستانی کارآفرین به مرحله توانمندی در کسب و کار و دریافت تسهیلات اشتغال به منظور راه‌اندازی طرح‌های شغلی خود رسیدند.

بختیاری تاکید کرد: نخستین رویداد ملی «گام نو» امروز با حضور ۱۳۰۰ دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی در ۱۱ استان کشور برگزار شد که از این تعداد حدود ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده در برنامه ملی حضور داشتند.

وی با اعلام آمادگی برای حمایت از طرح‌های کسب و کار دانش‌آموزان هنرستانی، گفت: با حمایت دولت، می‌توانیم گام‌های موثرتری در این زمینه برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در این زمینه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش تاثیرگذاری دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران