Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@19:12:22 GMT

تقدیر از پایان نامه‌های برتر در حوزه مطالعات فقر

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۴۸۶۰

تقدیر از پایان نامه‌های برتر در حوزه مطالعات فقر

به گزارش خبرگزاری مهر، پایان نامه‌هایی که در اختتامیه همایش فقر پژوهشی مورد تقدیر قرار گرفتند به شرح زیر است:

-در رشته حقوق، رساله دکتری مرتضی عارفی به استاد راهنمایی محمدجعفر حبیب زاده از دانشگاه تربیت مدرس با عنوان «مداخله نهادهای عدالت کیفری نسبت به متهمان فقیر»

- در رشته اقتصاد، پایان نامه کارشناسی ارشد میترا باباپور به استاد راهنمایی حسین راغفر از دانشگاه الزهرا با عنوان «تحرک درآمدی و پویایی فقر و نابرابری در ایران»

- در رشته علوم اجتماعی پایان نامه کارشناسی ارشد فهیمه بهرامی به استاد راهنمایی سارا شریعتی از دانشگاه تهران با عنوان «بررسی جامعه شناختی نسبت فقر و انتظار ظهور مهدی (ع)»

- رساله‌های فوق از بین ۳۰۰ رساله توسط اعضای شورای علمی جشنواره انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4831343

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی فقر پایان نامه شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران دستگیری سارق بارش برف محسن هاشمی سقوط هواپیمای اوکراینی مناطق سیل زده کشور امداد رسانی محسن حاجی میرزایی سیل سیستان و بلوچستان آلودگی هوا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران گفت: در بین هفت منطقه جدید آزادی که در کشور فعالیتشان آغاز شده منطقه آزاد مهران مطالعات طرح جامع آن بعنوان اولین منطقه به شورای پژوهشی دبیرخانه مناطق آزاد کشور ارسال شده و در اردیبهشت ماه این شورا برگزار می شود.

رحیمی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا خرداد ماه این طرح جامع در شورای عالی به تصویب برسد و بعنوان یکی از فرآیند های لازم برای فعالیت رسمی منطقه آزاد انجام شود.

وی به تامین زیرساخت های این منطقه آزاد اشاره کرد و یادآور شد: با بخش خصوصی جلسه ای برگزار شده که قسمتی از کار را از طریق بخش خصوصی انجام دهیم.

رحیمی از اقدامات انجام شده برای جذب سرمایه گذار در این منطقه آزاد تجاری خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین سرمایه گذاری هایی که شاهد آن خواهیم بود حضور هلدینگ خلیج فارس و ایجاد پارک پلی‌پروپیلن است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • ثبت دو اختراع برای نخستین بار در رشته طراحی شهری توسط نخبه دانشگاه ارومیه