Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی همواره در جهت صیانت از حریم کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکردند گفت: وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح علاوه برتأمین امنیت کشور و مردم، در حوادث رخ داده و بحران‌های اجتماعی نیز با حضور خود و گسیل امکانات به مناطق آسیب دیده در کنار مردم بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی - معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در همین راستا با اشاره به اقدامات معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع گفت: برابر نیاز سنجی‌های دقیق و کارشناسانه، این معاونت با اعزام نیرو‌های فنی و مهندسی و اعزام ماشین آلات سبک و سنگین راهسازی به کمک سیل زدگان شتافت.

او افزود: معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع بر اساس آسیب شناسی‌های انجام شده و هماهنگی‌های لازم با ستاد بحران منطقه بلافاصله ماشین آلات سنگین وزارت دفاع از جمله لودر، گریدر، بیل مکانیکی و کمپرسی را جهت انجام عملیات عمرانی از قبیل باز کردن مسیر‌های مسدود، ساخت مسیر‌های جایگزین و همچنین ساخت پل به مناطق سیل‌زده اعزام کرد.

سرتیپ شعبانیان خاطرنشان ساخت: امداد به ماشین‌های عبوری، تعمیر خط شاه لوله آب اصلی سه روستا و همچنین آبرسانی به روستا‌های آسیب دیده از جمله اقدامات این معاونت در راستای کمک به هموطنان بود.

او تصریح کرد: معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع همچنین با اعزام نیرو‌های متخصص تعمیراتی خود در جهت تعمیر ماشین آلات راهسازی و سواری اقدامات لازم را به عمل آورد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اینکه تا کنون هزاران بسته حبوبات و اقلام معیشتی و خوراکی به آسیب دیدگان تحویل شده است گفت: سازمان «اتکا» با بسیج امکانات و ظرفیت‌های استانی خود بلافاصله با اهداء این بسته‌های معیشتی به یاری مردم سیل زده شتافت.

شعبانیان با اشاره به تهیه ۶ نقشه ماهواره‌ای توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح افزود: این سازمان با بکار گیری فناوری سنجش از دور و پایش تصاویر راداری و اپتیک، روند تغییرات آب و هوا را در قالب نقشه‌های کاربردی در اختیار دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه جهت تسریع در روند امداد رسانی هر چه بهتر قرار داد.

شعبانیان با بیان اینکه سازمان تأمین‌ اجتماعی نیرو‌های مسلح جهت تقویت مالی کلیه مراکز درمانی استان‌های درگیر سیل و تسریع در خدمت رسانی، تمامی مطالبات مراکز درمانی را به صورت یکجا پرداخت کرد افزود:در مرحله اول و تا کنون میلیارد‌ها تومان از مطالبات مراکز درمانی پرداخت شده و در صورت پذیرش و رسیدگی به اسناد درمانی، پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در این استان‌ها بصورت خارج از نوبت انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع تأکید کرد: نیرو‌های مسلح تا برقراری آرامش و فراهم شدن آسایش کامل مردم آسیب دیده در کنار آن‌ها خواهند ماند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

گفتنی است کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز پس از جمع آوری برای مردم آسیب دیده ناشی از سیل ارسال خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت دفاع پدافند غیر عامل تأمین اجتماعی آب و هوا بسیج سیل معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیرو‌های مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است

سرتیپ دوم سیدعلی نباتی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری رژه نیروهای مسلح در اردبیل اظهار کرد: ارتش در ۴۶ سال اخیر در سایه تحولات کشور با رویکرد ارزشی و معنوی دگرگونی اساسی را به خود دیده به طوری که امروز ارتش مقتدر به انواع تجهیزات و تسلیحات نظامی مدرن و هوشمند مجهز شده است.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران یکی از ویژگی های ارتش قهرمان را خودکفایی در دستیابی به انواع ساز و برگ های نظامی عنوان و افزود: بدون وابستگی به نظام غرب و شرق ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح دارای استقلال تصمیم گیری و اراده در انجام کار است و زعامت مقام معظم رهبری بزرگترین پشتوانه برای فرماندهی این مجموعه است.

به گفته او، در رژیم سابق ارتش کشور ما جولانگاهی برای آمریکایی ها و غربی ها بود و آنها سعی می کردند برای ارتش کشورمان تصمیم گیری کنند.

نباتی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جوانان ارزشی و انقلابی ارتش به نیروی ضداستکباری تبدیل شد و توانست در عرصه های مختلف قدرت و صلابت خود را حفظ کند.

او افزود: با شروع جنگ تحمیلی ارتش توانست نیروها و تجهیزات خود را سروسامان داده و در این دوران سخت با تقدیم ۴۸ هزار شهید ۲۱۱ هزار جانباز و ۲۸ هزار آزاده و اعزام ۳.۵ میلیون سرباز در دوران دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دهد.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تیپ ۴۰ ارتش نیز با تقدیم یک هزار و ۶۰۴ شهید و ۲ هزار و ۵۳۵ جانباز به عنوان تیپی پرافتخار در دوران دفاع مقدس ماموریت و مسئولیت خود را به شایستگی به انجام رساند و توانست به عنوان مقتدرترین تیپ از مرزهای کشور دفاع کند.

نباتی از برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین در اردبیل خبر داد و گفت: تمهیدات لازم از سوی دستگاه های مرتبط و پلیس راهور اردبیل برای برگزاری باشکوه این رژه در اردبیل اندیشیده شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • عملیات وعده صادق، معادله جدیدی را در جهان رقم زد
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه خواهد داد
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی
  • رژه نیرو‌های مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است