Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@02:20:21 GMT

«فرمانده در سایه» نیروی قدس به‌روایت الجزیره

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۴۹۶۷

«فرمانده در سایه» نیروی قدس به‌روایت الجزیره

همزمان که [سپهبد شهید] قاسم سلیمانی در قامت یک نماد ملی و رهبر کاریزماتیک توده‌ها را با خود همراه می‌ساخت، اسماعیل قاآنی در سایه" قرار داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، سرویس انگلیسی شبکه الجزیره در گزارشی به معرفی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران پرداخت و او را "فرمانده در سایه" توصیف کرد.

 

خلاصه این گزارش به شرح ذیل است:

 

 آیت‌الله خامنه‌ای با انتخاب سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» به‌عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه، نشان داد که مایل است استراتژی و عملیات‌های این نیرو مثل دوران فرماندهی [سپهبد شهید] قاسم سلیمانی باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از بارزترین ویژگی‌های این سرباز کهنه‌کار و وفادار به جمهوری اسلامی، آشنایی وی به شبکه نیروهای تحت‌الحمایه ایران [گروه‌های مقاومت] و توان و تجربه مدیریتی اوست که طی سالیان طولانی همراه با [شهید] سلیمانی در حال توسعه حوزه نفوذ ایران در منطقه بوده است.

 

همزمان که [سپهبد شهید] قاسم سلیمانی در قامت یک "نماد ملی و رهبر کاریزماتیک" توده‌ها را با خود همراه می‌ساخت، قاآنی "در سایه" قرار داشت و در راهبری تشکیلات سپاه قدس مشارکت می‌کرد.

 

تخصص و تمرکز اصلی [سردار] قاآنی، همسایگان شرقی ایران و کشورهای آسیای میانه است. او از رسانه‌ای شدن گریزان بوده و گمنامی وی تا همین اواخر، یکی از خصوصیات تعیین‌کننده‌اش به‌شمار می‌رفت.»

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی سردار سرتیپ قاآنی الجزیره سردار قاآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم

نیروی‌های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از نخستین لحظات وقوع سیلاب در جنوب استان در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده‌دار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، نیروی‌های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از نخستین لحظات وقوع سیلاب در جنوب استان در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده‌دار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ غزه، رسانه‌ها و روایت‌ها
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم خورد
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم زد
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد