Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد هافبک آفریقایی این تیم از آمادگی بالایی برخوردار است. تاریخ انتشار: 11:57 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۹۴۶

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان جدید به ما اضافه شدند و چند روزی است که با تیم تمرین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما یک بازی تدارکاتی با پیکان داشتیم و امروز هم قرار است با تیم شهدای اندیمشک بازی دوستانه داشته باشیم. 

وی ادامه داد: باید ببینم تکلیف بازی ما با استقلال در لیگ چه می‌شود، با عقب‌نشینی که AFC انجام داد نمی‌دانیم تکلیف بازی ما با استقلال چه می‌شود. اگر قرار باشد با استقلال بازی کنیم باید به ما تاریخ بدهند اگر هم نشود یازدهم بهمن با سپاهان در اصفهان بازی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال که آیا الان مشکلی برای بازی با استقلال ندارد، گفت: هیچ مشکلی نداریم، سه بازیکن امید ما برگشتند و بازیکنان جدید هم به تیم اضافه شدند.

آذری درباره آمادگی پاتوسی و اینکه گفته می‌شد استقلال به خاطر عدم آمادگی، این بازیکن را جذب نکرده، تاکید کرد: پاتوسی از نظر بدنی حتی بهتر و آماده‌تر از زمان استقلال است. خوشبختانه با تمرین کامل به تیم ما اضافه شد و در تمرین هم کاملا آماده است. 

وی در پاسخ به این سوال که کار جذب مهاجم آزاد و خارجی فولاد به کجا کشید، گفت: یک مهاجم آسیایی مدنظر ما است که تا امروز تکلیفش مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: واکنش تند آذری به صحبت‌های محمدی: نمی‌توانی حتی یک مهد کودک را اداره کنی، همان سوت‌سوتکت را بزن!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری فولاد خوزستان آیاندا پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!

آفتاب‌‌نیوز :

تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال در شرایطی در کمپ حجازی برگزار شد که در جریان بازی درون تیمی پیمان بابایی ضربه بدی خورد و شدت ضربه به پای این بازیکن به شکلی بود که حتی پیش بینی می‌شد خانه نشین شود.

با این وجود بعد از چند دقیقه مداوا روی پای ان بازیکن بابایی به تمرین برگشت و به این ترتیب مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با شمس آذر ندارد.

گفتنی است رافائل سیلوا در این دیادار غایب خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال