Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:38:19 GMT

سمنان| ساختارگرایی در سیستم اداری حذف شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۰۶۹

سمنان| ساختارگرایی در سیستم اداری حذف شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با ساختارگرایی در کشور را یک آفت و چالش جدی عنوان کرد و گفت: در سیستم اداری استان سمنان توسعه ساختار و تعریف ساختاری جدید برای انجام هر کاری باید حذف شود. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت الله عسگری پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان فرمانداری سمنان در سالن جلسات فرمانداری سمنان اظهار داشت: توجه به نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه در دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مختلف از جمله تولیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشت| بروکراسی‌ اداری مانعی جدی برای صادرکنندگان ایرانیخیران نباید در بروکراسی‌های اداری گرفتار شوند«عملکرد دولت» و «شفافیت و سلامت اداری» در کردستان 18 پله سقوط کرد

 وی گفت: نیروی انسانی موجود در دستگاه‌های اجرایی باید حفظ شود؛ چرا که انتخاب نیروی جایگزین به جای نیروهای متخصص بسیار سخت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تأکید کرد: هرگونه انجام فعالیت و اقدامات در حوزه‌های مختلف در دستگاه‌های اجرایی می‌بایست در قالب یک تیم هدفمند انجام شود.

عسگری با تأکید بر توسعه سیستم اداری گفت: پرهیز از ساختارگرایی در سیستم اداری باید در دستور کار قرار گیرد؛ چراکه تعریف کردن یک ساختار جدید برای انجام هر کاری اشتباه است.

وی گفت: باید دیدگاه و نگرش افزایش کیفی و بهره وری در کار نیروی انسانی جای خود را به افزایش کمی دهد و باید گفت افزایش تعداد نیرو در سیستم اداری به معنای افزایش خدمات به مردم نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بر مستندسازی برای انجام اقدامات در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: بر اساس شاخص‌ها در تمامی امور باید برای توسعه استان سمنان اقدام شود.

عسگری در مورد تسهیلات ارائه شده برای توسعه استان در طول یکسال گذشته نیز بیان کرد: در بخش تولید، اشتغال و مشاغل خانگی تسهیلات قابل توجهی برای توسعه استان پرداخت شده است.

وی به تلاش‌های در حال انجام برای توسعه استان سمنان اشاره کرد و افزود: در سال 97 تعداد 103 واحد تولیدی و از ابتدای سال 98 تا کنون تعداد 63 واحد تولیدی در استان سمنان به چرخه تولید برگشته اند.

انتهای پیام/363/ز

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود

محققان بعد از بررسی و تحلیل توانمندی‌های فکر ۷۵۱ شهروند سوئیسی که سن آن‌ها بین ۵۰ تا ۹۱ سال بود و با در نظر گرفتن سطح علمی آن‌ها و اینکه آیا در طول زندگی به بیماری‌های قلبی و عروقی، افسردی، نگرانی مبتلا بوده یا مواد مخدر مصرف کرده‌اند آن را با نتایج سیتی‌اسکن‌های آن‌ها مطابقت دادند.

به گزارش اعتمادآنلاین، محققان دانشگاه لوزان سوئیس به ارتباط بین درآمد و سرعت پیری مغز انسان دست یافته‌اند.

محققان بعد از بررسی‌های انجام‌گرفته به این نتیجه رسیدند افرادی که درآمد کمتری نسبت به دیگران داشتند، علائم پیری زودرس ماده سفید مغز آن‌ها بیشتر نمایانگر بود، این ماده کار هماهنگی بین دو کره مغز را انجام می‌دهد و در انتقال اطلاعات از قشر مغز به سایر قسمت‌های سیستم عصبی نقش دارد.

وضعیت اجزای مغز مسئول سیستم عصبی، در افراد کم‌درآمد، مانند تراکم نورون‌ها، میدان‌ها و غلظت آهن نیز شاخص‌های نسبتاً ضعیفی را نشان می‌دهد.

نتایج این تحقیق به اثبات وجود ارتباط بین عوامل اجتماعی و اقتصادی و حفظ قدرت ادراکی در مرحله پیری کمک کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • «متاورس» بازگشته است
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود؟
  • مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود