Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@15:09:23 GMT

IGTV اینستاگرام حذف می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۰۸۴

IGTV اینستاگرام حذف می‌شود؟

اخبار و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که احتمالا یکی از قابلیت‌های کم‌کاربرد اینستاگرام به زودی حذف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، یکی از قابلیت های جدید و محبوب اینستاگرام، IGTV بود که در ژوئیه سال ۲۰۱۸ میلادی به پلتفرم این شبکه اجتماعی پرطرفدار اضافه شد و کاربران فراوانی را به سمت و سوی خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این قابلیت به کاربران اینستاگرام اجازه می‌داد تا به تماشای ویدیوهای طولانی‌تر از یک دقیقه نیز بپردازند.

بر اساس گزارش های منتشر شده در وب سایت phonearena، به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، قابلیت IGTV در اینستاگرام به منظور رقابت با شبکه اجتماعی یوتیوب که هم اکنون بزرگترین پلتفرم ویدیویی در جهان به شمار می رود، اضافه شد.

حالا به نظر می رسد که اینستاگرام قصد دارد تغییر و تحولات جدیدی را در پلتفرم خود در رابطه با این قابلیت محبوب ایجاد کند و آن نیز حذف آیکون IGTV در قسمت بالا سمت راست صفحه اصلی این شبکه اجتماعی است.

اینستاگرام در پاسخ به سوال گزارشگر وب سایت تک کرانچ در این خصوص خاطرنشان کرده است : از آنجایی که خیل عظیمی از کاربران از ویدیوهای IGTV تنها در قسمت Explore یا Feed اینستاگرام استفاده و تماشا می کنند و تعداد بسیار کمی از آنها با کلیک بر روی آیکون اختصاصی آن در گوشه سمت راست و بالای این اپلیکیشن به تماشای ویدیوهای آن می پردازند، می خواهیم این آیکون را که مورد استفاده کاربران نیست، حذف کنیم.

بدین ترتیب به نظر می رسد که دیگر اپلیکیشن جداگانه و مستقل IGTV  اینستاگرام نیز کاربردی نداشته باشد و پشتیبانی از آن به زودی از سوی این شرکت پایان یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اينستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون گفت: با توجه به افزایش کیفیت ارائه تصویر و افزایش تعداد شبکه‌هایی که در اپلیکیشن آرشیو می‌شود، قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد، به علت سختی این کار برای کاربران در حال تلاش برای توسعه زیرساخت هستیم، با انجام این کار قابلیت دانلود نیز به اپلیکیشن باز گردد.

وی ادامه داد:کاربران می‌توانند با اینترنت دانلود منیجر برنامه‌ها را دانلود کنند، اما در تلاش هستیم شرایط را برای دانلود از تلوبیون به راحتی فراهم شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • ایکس از کاربران جدید کارمزد می گیرد
  • تعطیلی موقت تردز در ترکیه