Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:55:26 GMT

پورموسوی: از تیم قبل فقط ۲ نفر را دعوت کردیم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۰۸۹

پورموسوی: از تیم قبل فقط ۲ نفر را دعوت کردیم

سیروس پورموسوی در خصوص اردوی اخیر تیم فوتبال جوانان که نخستین اردوی این تیم پس از صعود به دور نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا بود، اظهار داشت: بعد از صعود به مرحله نهایی استراحت کوتاهی داشتیم و بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها بودند اما با توجه به اطلاعاتی که از تیم‌های رقیب دریافت کرده‌ایم تمرینات سایر تیم‌ها هم در این مقطع آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور نخستین اردوی تیم جوانان بعد از صعود در هفته پایانی دی‌ماه برگزار شد و در این اردو ابتدا به دنبال شناسایی نفرات مورد نیاز در بعضی از پست‌ها و ترمیم تیم بودیم. از تیم قبلی تقریبا فقط ۲ بازیکن را دعوت کردیم در حالی که سایر نفرات بازیکنان جدیدی بودند و می‌خواهیم در بعضی از پست‌ها انتخاب‌های تازه‌ای داشته باشیم که موجب موفقیت و تقویت تیم شود.

سرمربی تیم جوانان همچنین گفت: در پایان اردو هم یک بازی تدارکاتی بسیار خوب و مفید برگزار کردیم که عملکرد بازیکنان رضایت‌بخش بود. در مجموع اردوی خوب و مفیدی را پشت سر گذاشتیم.

وی در پایان اضافه کرد: طبق برنامه اردوی بعدی تیم جوانان از ۱۲ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و کلیه نفرات مورد نظر را برای حضور در این اردو دعوت می‌کنیم. پیش‌بینی ما انجام ۲ بازی تدارکاتی است که می‌تواند بسیار مفید باشد. این تیم بیش از تمرین و هر چیزی به انجام بازی‌های تدارکاتی نیاز دارد زیرا این دیدارها می‌تواند موجب تقویت تیم و بالا رفتن تجربه بازیکنان شود. اواخر ماه بهمن هم به احتمال زیاد به دنبال برگزاری یک اردوی آماده‌سازی خارج از تهران خواهیم بود. تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری بازی‌های تدارکاتی مفیدی را داشته باشیم و حتی در یک تورنمنت آماده‌سازی مناسب شرکت کنیم. در واقع تدارکات ، آماده‌سازی و بازی‌های خوب و مفید می‌تواند موجب تقویت تیم و موفقیت جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا شود.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها تیم فوتبال جوانان سیروس پورموسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال جوانان سیروس پورموسوی تیم فوتبال جوانان سیروس پورموسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ۳۹ بازیکن برای حضور در دومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.
 محمد بربست از مهاباد و متین احمدی از بوکان به این اردو دعوت شده اند. 
 تیم ملی خود را برای رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ که از اول خرداد در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راگبی‌بازان بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان