Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفقی از آمادگی شهرستان لنگرود برای برگزاری انتخابات دوم اسفند خبر داد و گفت: تا به امروز همدلی خوبی بین دستگاه های اجرایی، ناظرین انتخابات و برگزار کنندگان انتخابات در شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « سیروس شفقی» در جلسه شورای اداری بخش کومله با محوریت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برنامه های پیشنهادی دهه مبارک فجر که امروز( سه شنبه،‌۱ بهمن) درسالن اجتماعات بخشداری برگزارشد، گفت:  فجر یادآور همت و هدایت بنیانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی است که امروز نیز با هدایت داعیانه مقام معظم رهبری، عزت و سرافرازی ایران اسلامی و استقلال واقعی کشور که آرزوی معمار انقلاب  بود، را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار لنگرود با اشاره به شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اینکه خون شهید سردار دل ها در 80 میلیون  ایرانی تزریق شد، تصریح کرد: دشمنان و معاندان نظام هیچ راهکاری جز ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی نیافتند که شهادت سردار سلیمانی گام دوم انقلاب را بیمه کرد.

 

وی با تاکید بر برگزاری پرشور جشن های دهه فجر و اینکه شروع برنامه های دهه فجر باید با تجدید میثاق با شهدا آغاز شود، افزود: اولویت قرار دادن پروژه های نیمه تمام، استفاده از ظرفیت دهیاران، ارائه خدمات خاص با کمک بسیج جامعه پزشکان، نقش بانوان در برنامه های امسال دهه فجر مدنظر قرار گیرد.

 

فرماندار لنگرود در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند، گفت: همه باید نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کنند و برگزار کنندگان انتخابات باید ضمن رعایت منشور اخلاقی، چهار اصل اخلاق، راستگویی، امانتداری و قانونمداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی ایجاد فضای عدم رقابت و عدم مشارکت را از راهبردهای دشمن عنوان و اذعان کرد: جریان های معاند هم به دنبال اخلال در امر انتخابات، تحریم و دخالت در دو قطبی سازی هستند و در مقابل نیز کارگزاران نظام با ایجاد فضای رقابت سالم، امنیت، مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات که رعایت حق الناس رهبری است، به دنبال جلب مشارکت مردم و صیانت از آرای آنها هستند.

 

فرماندار لنگرود از آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات دوم اسفند خبر داد و گفت: تا به امروز همدلی خوبی بین دستگاه های اجرایی، ناظرین انتخابات و برگزار کنندگان انتخابات در شهرستان وجود دارد و 152 شعبه نیز آرای مردم لنگرود در انتخابات دوم اسفند را جمع آوری می کنند.

 

شفقی ادامه داد: از این تعداد 31 شعبه اخذ رای در بخش کومله، 34 شعبه در اطاقور و 87 شعبه نیز در بخش مرکزی شهرستان لنگرود در حوزه انتخابیه لنگرود تعیین شده است.

 

 

 

 

 

                                

 

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد فعالیت های مسجدی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما کومله شورای اداری انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳

شکیبا مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاتم گفت: دومین جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن کنکور سراسری همکاری لازم را داشته باشند.

شکیبا بیان کرد: آزمون کنکور در دو مرحله اردیبهشت ماه و تیرماه برگزار می‌شود که در مرحله اول ۶ و ۷ اردیبهشت ماه دو حوزه دبیرستان دخترانه انقلاب اسلامی و دبیرستان پسرانه نمونه امام حسین آزمون برگزار می‌شود.

شکیبا گفت: امسال ۴۵۲ دانش آموز در کنکور سراسری با هم به رقابت می‌پردازند که ۲۰۰نفر در رشته علوم تجربی،۲۰۴ نفر در رشته علوم انسانی، ۳۳ نفر در رشته هنر و ۱۵ نفر در رشته زبان انگلیسی شرکت کردند.

در ادامه اکبریان فرماندار شهرستان خاتم در این جلسه بر آمادگی ادارات آب و برق جهت جلوگیری از قطع آب و برق حوزه‌های برگزاری آزمون، حضور نیرو‌های انتظامی در حوزه‌های برگزاری آزمون جهت تأمین امنیت، استقرار آمبولانس ۱۱۵ در محل حوزه‌های برگزاری آزمون و فراهم کردن محیطی مناسب جهت هر چه بهتر برگزاری شدن کنکور سراسری ۱۴۰۳ در شهرستان تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات