Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره بین‌المللی شهید چمران گفت: ترویج تمدن‌سازی اسلامی، شناسایی نخبگان کشور به ویژه در میان جوانان و تقدیر از پژوهشگران و فعالان عرصه‌های علمی از مهم‌ترین ماموریت‌های جشنواره بین‌المللی شهید چمران است.

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سید محمود هاشمی در مراسم نشست خبری جشنواره بین‌المللی شهید چمران که صبح امروز در سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی برای خدا کار می‌کرد و همین موضوع سبب شد خدواند دل مؤمنان را با ایشان نزدیک گرداند و شاهد حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین جشنواره بین‌المللی شهید چمران به همت سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می‌شود و در سطح جشنواره‌های ملی و دینی است.

دبیر جشنواره بین‌المللی شهید چمران بیان کرد: با توجه به اهمیت علم در دین اسلام و تاکید مقام معظم رهبری به توسعه علم در همه نهادهای کشور این جشنواره اهدافی چون تمدن‌سازی و جامعه‌سازی را مدنظر قرار داده است.

هاشمی عنوان کرد: ترویج تمدن‌سازی اسلامی، شناسایی نخبگان کشور به ویژه در میان جوانان و تقدیر از پژوهشگران و فعالان عرصه‌های علمی از مهم‌ترین ماموریت‌های جشنواره بین‌المللی شهید چمران است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون علاقه‌مندان، فرهیختگان و نخبگان کشور می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره بین‌المللی شهید چمران گفت: آثار دریافت شده توسط کمیته داوران جشنواره متشکل از رئیس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی و ۵ نفر دیگر از اساتید کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پس از شناسایی طرح‌های برتر با اعطای ۳ نشان بین‌المللی از آن‌ها تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/۴۱۴۴/4112/

منبع: آنا

کلیدواژه: سازمان بسیج اساتید سید محمود هاشمی جشنواره بین المللی شهید چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود

صاحبعلی اصغری امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون گفت: جشنواره بین المللی کوچ عشایر می‌تواند نقطه عطفی در ثبت و ضبط آداب و رسوم و فرهنگ عشایر کشور باشد ضمن اینکه این فرصتی است تا مردم در یک مکان جمع شده از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی لذت ببرند.

فرماندار بیله‌سوار مغان افزود: پارسال نخستین جشنواره‌ بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون با حضور دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو و سفیرانی از کشورهای مختلف جهان برگزار و استقبال بی‌نظیری از آن شد و امسال نیز تصمیم بر این است این جشنواره پررنگ‌تر و پررونق‌تر برگزار شود.

به گفته او، امسال میهمانانی از بیش از ۱۰ استان کشور در بخش عشایری دعوت شده‌اند و میهمانانی از خارج از کشور نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

اصغری برپایی غرفه‌هایی برای عرضه صنایع دستی و نمایش فرهنگ و آداب و رسوم و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری استان‌های مختلف کشور ، برگزاری مسابقات ورزش‌های بومی و محلی ، معرفی بهترین محصولات لبنی ، بهترین شتر دوکوهانه ، برنامه پخت انواع آش‌های محلی ، شوی اسب ، موسیقی محلی ، انتخاب قوچ برتر مغانه ، آلاچیق محلی و لباس سنتی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشنواره ذکر کرد.

فرماندار بیله سوار مغان گفت: تمهیدات لازم ترافیکی و امنیتی و تعیین محل استقرار میهمانان انجام شده و تلاش می‌شود این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌‎شود
  • خانه نخبگان بستری برای شناسایی کنشگران علمی کشور
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان