Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@06:14:52 GMT

آغاز بارش برف و باران از فردا در تهران

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۲۸۵

کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش‌های تهران به صورت برف و باران از فردا خبر داد.

به گزارش میزان، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: امروز با ورود سامانه بارشی در غرب کشور در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام بارش برف و باران شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای مناطقی از شمال غرب، جنوب غرب و مرکز بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد، افزود: امروز در سواحل دریای خزر و شمال شرق هم بارش پراکنده خواهیم داشت.

نقشینه ادامه داد: فردا شدت بارش‌ها به صورت برف و باران در ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، شمال فارس و جنوب اصفهان پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای شمال بوشهر به شکل رگبار و رعد و برق بارش‌ها شدت پیدا می‌کند، افزود: پنج شنبه در دامنه‌های البرز مرکزی ابتدا بارش‌های پراکنده آغاز می‌شود و جمعه در سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: به تدریج سامانه بارشی از سمت شرق خارج می‌شود و موج دیگری از بارش‌ها جمعه از سمت شمال غرب به شکل برف و با کاهش دما برای آغاز خواهد شد.

نقشینه با بیان اینکه بارش برف در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه و شمال ایلام پیش بینی می‌شود، گفت: نفوذ جریانات سرد شمالی روی دریای خزر، کاهش دما و بارش را برای سواحل دریای خزر آغاز خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه شنبه فعالیت سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب تداوم پیدا می‌کند، تصریح کرد: برای سواحل شمال در شمال و شمال شرق نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه خلیج فارس تا روز پنج شنبه مواج است، گفت: دریای عمان و دریای خزر نیز تا جمعه مواج هستند.

نقشینه با اشاره به وضعیت جوی تهران، افزود: امروز آسمان تهران کمی ابری و تا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی و در برخی ساعات غبار محلی پیش بیینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای مهرآباد ۵ و کمینه دما منفی ۲ درجه پیش بینی می‌شود، گفت: فردا شب بارش‌های تهران به صورت برف و باران آغاز می‌شود و پنج شنبه صبح نیز بارش برف و باران خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه بندرعباس با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و شهرکرد با دمای منفی ۱۱ درجه سردترین مراکز استانی بوده اند، افزود: شاخص کیفیت ۱۱۶ بوده و اکنون وضعیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مهدی بازرگان سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما بارش برف باران تهران مکانیسم ماشه مهدی بازرگان سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش سه شنبه شب این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده‌ها و کندی رفت و امد در شماری از شهر‌های استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین