Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله مسعودی فرید در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص خبری مبنی بر توزیع کتابی با نام کتاب مترو با محتوای نامناسب با تصاویری همراه با تفنگ و صحنه اعدام در مهدکودک‌ها، اظهار کرد: طی پیگیری‌های که از بهزیستی استان تهران و همچنین کانون مهدهای کودک استان داشتیم چنین کتابی در مهدهای تهران توزیع نشده است.

وی با اشاره به اینکه هر کتابی که در مهدهای کودک توزیع می‌شود زیر نظر سازمان بهزیستی انجام می‌گیرد، گفت: کتاب‌های آموزشی در مهدها بر اساس سن کودکان تهیه و چاپ می‌شود و در واقع این کتاب در کمیته ویژه‌ای طراحی و در نهایت چاپ و توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در صورتی که خانواده‌ها و والدین کودکان در مهدهای کودک با تخلف از سوی مهدهای کودک مواجه بشوند می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ موارد را به اطلاع بازرسان سازمان برسانند و در اسرع وقت موارد پیگیری و پاسخ لازم داده خواهد شد.

فرید در پایان گفت: والدینی که کودکانشان در مهدهای کودک حضور پیدا می‌کنند از بابت برنامه‌ها در مهدهای کودک نگران نباشند و این برنامه‌ها بر اساس بخشنامه‌های ابلاغ شده از سوی سازمان بهزیستی انجام می‌شود.

کد خبر 4830813 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی مهد کودک شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران دستگیری سارق بارش برف محسن هاشمی سقوط هواپیمای اوکراینی مناطق سیل زده کشور امداد رسانی محسن حاجی میرزایی سیل سیستان و بلوچستان آلودگی هوا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شیری شهردار منطقه۱۵در این دیدار صمیمی  ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شبیر اظهار امیدواری کرد: سالی پر از خیر و برکت برای این کودکان در روز‌های پیش رو رقم بخورد.

وی در ادامه بر ترویج و احیاء فرهنگ احسان، نیکوکاری، اکرام کودکان و حمایت مادی و معنوی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تاکید کرد.

مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شبیر در سال ۱۳۳۲ توسط مرحوم شبیر به عنوان قدیمی‌ترین شیرخوارگاه کشور در خیابان ۱۷ شهریور منطقه ۱۵ تهران پایه گذاری شده و نمونه موفق از کار جمعی خیران است. این مجتمع به دلیل فرسودگی ساختمان از سال ۱۴۹۴ تا ۱۳۹۸ با امکانات عالی بازسازی شد و اکنون مجهزترین و بزرگترین شیرخوارگاه کشور است.

در حال حاضر این مرکز متولی نگهداری از چند ده نوزاد و کودک خردسال تا ۳ سال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش سازمان ملل از کشته شدن 13 هزار کودک فلسطینی در غزه
  • سو استفاده از کودک ۱۳ ساله برای فروش و جابه‌جایی مواد مخدر
  • بهره مندی ۵۳۰ کودک اتیسم از خدمات بهزیستی خوزستان
  • دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر
  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • فصل آخر زندگی حمیدرضا صدر
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد