Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:43:28 GMT

امدادرسانی استان البرز به سیل زدگان شهرستان قصرقند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۳۷۱

امدادرسانی استان البرز به سیل زدگان شهرستان قصرقند

به گزارش خبرنگار مهر، سالار قاسمی در برنامه «سیل مهربانی همکلاسی‌ ها» که پیش از ظهر سه شنبه در مدرسه دخترانه شاهد معراج کرج برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این پویش ابراز همدردی، همدلی، محبت و مهربانی دانش آموزان و فرهنگیان البرزی با دانش آموزان و خانواده‌های آنها در سیستان و بلوچستان است.

وی با اشاره به اینکه البرز به عنوان یکی از شش استان معین برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان تعیین شده است، گفت: وظیفه ما کمک رسانی به شهرستان قصر قند این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: ۴۰ مدرسه در شهرستان قصر قند آسیب دیده است و دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان مشکلات زیادی دارند، امروز با پویش مهربانی شادی‌های خود را با دانش آموزان این شهرستان تقسیم کنیم.

قاسمی افزود: اگر با هم‌مهربان نباشیم شاید مهربانی طبیعت نیز با ما کم شود، ما در زندگی، فضای اجتماعی، سیاسی و مدنی خود نیز به این مهربانی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در کنار مشارکت در جمع آوری کمک‌های مادی و غیرمادی برای همدردی با هموطنان سیل زده یاد گرفتن مهربانی مهم است، گفت: آموزش و پرورش باید منشأ عشق و مهربانی در جامعه باشد و نیاز است در راستای توسعه این مهم تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در بخش دیگری گفت: فررودین ماه سال جاری در استان البرز برای کمک به سیل زدگان استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان حدود ۶۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از سه میلیارد تومان کمک‌های غیر نقدی جمع آوری و ارسال شد.

به گفته قاسمی کمک‌هایی که قرار است در دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها برای شهر قصر قند سیستان و بلوچستان ارسال شود تا پنج روز آینده جمع آوری خواهد شد.

کد خبر 4831436

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان البرز استان البرز شهرستان قصرقند بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد سردار سلیمانی بوشهر ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، عشقی اظهار داشت: تاکنون ۱۴ تیم عملیاتی و بیش از ۴۰ نیروی امدادی با تجهیزات موتور پمپ آب و کف کش در سطح شهرستان یزد در حال امدادرسانی هستند.

وی افزود: در دو حادثه سیل در شهرستان اردکان در محور اردکان به خرانق گیر افتادگی ۴ خودرو با ۱۱ سرنشین در مسیر سیل که به مکان امن منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: شب گذشته با اعلام به مرکز eoc استان مبنی بر آبگرفتگی در معابر سطح شهرستان مهریز با هماهنگی انجام شده دو تیم ۳ نفره به همراه تجهیزات و موتور پمپ مشغول امدادرسانی شدند.

وی افزود: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم های امدادی در سطح شهر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم