Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-16@15:47:28 GMT

طرح سودمند بانک رفاه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۳۹۲

طرح سودمند بانک رفاه تمدید شد

 امتداد- مدت اعتبار طرح سودمند بانک رفاه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد؛ در راستای ارائه خدمات مالی متناسب با نیازها و شرایط مختلف مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری، مدت اعتبار طرح سودمند رفاه تا ۱۶ دی ماه سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

بر اساس این طرح، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که نسبت به افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلند مدت اقدام کنند می توانند ضمن بهره برداری از سود علی الحساب، از امکان دریافت تسهیلات بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتریان محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب این بانک در سراسر کشور، پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: طبق آیین‌نامه یک درصد از کل اعتبارات شرکت‌های دولتی و بانک‌ها با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود، اگر در اصفهان این مطالبه انجام شود، موقعیت بسیار خوبی برای جهش فرهنگ و هنر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی سیدین‌نیا شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در نشست صمیمانه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با مدیر کل ارشاد و هنرمندان اظهار کرد: شرایط دنیا به سرعت در حال تحول بوده و در حوزه فرهنگ هزینه کردن سرمایه‌گذاری است، آن چه برای ما باقی می‌ماند همین سرمایه‌گذاری است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه کردن برای نیروی انسانی سرمایه‌گذاری است، هرچند زمان‌بر و هزینه‌بر است، افزود: از مسئولان تقاضا دارم به عرصه فرهنگ و هنر نگاه سرمایه‌گذاری داشته باشند تا سال‌های سال از آن بهره‌مند باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مسئولان حوزه مدیریت شهری دغدغه‌مند هستند و تشکیل چنین جلساتی می‌تواند مفید باشد، گفت: باید این اراده را تمام مسئولان شهر داشته باشند و اصفهان در معادلات جایگاه خود را پیدا کند.

سیدین‌نیا با اشاره به ابلاغیه رئیس جمهور در رابطه با شهر صنایع دستی گفت: اگر اصفهان پیشگام نشود، سایر استان‌ها پیشی می‌گیرند، ظرفیت‌های خوبی در شهر اصفهان وجود دارد که باید در راستای رسیدن به اهداف از آن‌ها بهره گرفت.

وی با اشاره به آئین‌نامه بند «ه» تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: طبق این آئین‌نامه یک درصد از کل اعتبارات شرکت‌های دولتی و بانک‌ها با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود، اگر در اصفهان این مطالبه انجام شود، موقعیت بسیار خوبی برای جهش فرهنگ و هنر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: اعتباری که سال جاری برای حوزه فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده مبلغ بسیار خوبی است.

کد خبر 744947

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها خلاف قانون است
  • واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • ۲ روش استعلام اعتبار صاحب چک
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟
  • ۱۴۹ هزار نفر چشم انتظار دریافت وام ازدواج/ نمایش پیام پایان اعتبار وام ازدواج در برخی استان‌ها