Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ضمن تمجید از تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ ترجیح داد درباره شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادرید اظهارنظری نکند. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورتس» در تمجید از تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ که در آستانه کسب اولین عنوان قهرمانی لیورپول در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در 30 سال اخیر قرار دارد، گفت: کاری که لیورپول در حال حاضر می‌کند، فوق‌العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها شبیه به یک ماشین هستند و ریتم خود را پیدا کرده‌اند. آنها این فصل در لیگ برتر شکست‌ناپذیر بوده‌اند. وقتی شما بازی لیورپول را می‌بینید، همه چیز آسان به نظر می‌رسد، اما اینطور نیست. بازیکنان لیورپول روی کارشان تمرکز دارند و با وجود اینکه هر روز سه روز یکبار بازی می‌کنند، همواره به پیروزی می‌رسند. مشکل حالا اینجاست که همه بازی‌های لیورپول را می‌بینند و آنها باید دوباره نشان دهند که تیمی قدرتمند هستند اما به نظر لیورپول تیمی خیلی خوب با رفتار تیمی خیلی خوبی است.

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن همچنین در خصوص بحث علاقه‌مندی باشگاه رئال مادرید به جذب وی اظهار داشت: همه در این خصوص صحبت می‌کنند و خود من هم وقتی جوانتر بودم، در این باره صحبت کرده بودم، اما حالا من بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستم و درست نیست در این باره صحبت کنم. وقتی ماه ژانویه فرا می‌رسد، به نظرم زمان پولی فصل است. تصور کنید من پاسخ پرسش شما را بدهم و چیزی بگویم، آن وقت همه در مورد اظهارنظر من صحبت خواهند کرد و این چیز خوبی برای پاری‌سن‌ژرمن نیست.

وی افزود: من در حال حاضر بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستن و صد درصد در اختیار باشگاه هستم. می‌خواهم به تیم برای پیشرفت در این فصل و کسب عناوین قهرمانی کمک کنم، از این‌رو درست نیست در حال حاضر درباره آینده حرفه‌ای‌ام صحبت نکنم. من به پاری‌سن‌ژرمن فکر می‌کنم چون این باشگاه به من کمک زیادی کرده است. من در سن 18 سالگی به PSG ملحق شدم و در آن زمان استعداد داشتم، اما سوپراستار نبودم. حالا یک سوپراستار هستم و به همین خاطر باید از پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فرانسه تشکر کنم.

امباپه  21 ساله که این فصل در 22 بازی، آمار 21 گل‌زده و 12 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر باید آرامش خودم را حفظ کنم و روی کارم در پاری‌سن‌ژرمن تمرکز کنم. در پایان فصل هم باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما من روی بازی خودم تمرکز دارم.

امباپه ارزشمندترین بازیکن دنیای فوتبال لقب گرفت

ستاره پاریسی‌ها همچنین درباره الگوهایش در فوتبال گفت: الگوی من در کودکی، زین‌الدین زیدان بود. اگر شما فرانسوی باشید و پسربچه‌ای بیش نباشید، زیدان الگوی شماست. پس از آن کریستیانو رونالدو و سپس رونالدوی برزیلی به خاطر شیوه بازی‌شان الگوهایم بودند. می‌خواهم من هم با توانایی‌هایی‌هایم اثر خودم را در تاریخ فوتبال بگذارم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید کیلیان امباپه لیورپول پاری‌سن‌ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید کیلیان امباپه لیورپول پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه لیورپول پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل المپیک لیون ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌اُم لوشامپیونه فرانسه موفق شد در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس با نتیجه 4 بر یک بر لیون غلبه کند، پس از این دیدار گفت: من فکر می‌کنم تنها می‌توانم درباره موارد مثبت صحبت کنم. ما بازی را فوق‌العاده شروع کردیم و روی دو موقعیت گلزنی به دو گل رسیدیم. ما روی به ثمر رساندن گل اول خوش‌شانس هم بودیم، اما به نظرم این یکی از بهترین 45 دقیقه‌های ما در فصلی جاری بود.

وی افزود: می‌دانستیم که جو این بازی خاص خواهد شد، چون ما پیش از آغاز این بازی و در مسیر رسیدن به ورزشگاه، این جو را در بین هواداران‌مان در خیابان‌های پاریس دیدیم و حس کردیم. هواداران ما در این بازی فوق‌العاده بودند. ما ارتباطی عالی با هواداران‌مان داشتیم. این بازی خوبی برای ادای احترام به کاپیتان‌مان یعنی مارکینیوش بود.

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما مقابل یک المپیک لیون بزرگ بازی کردیم. ما عملاً هیچ موقعیتی به آنها ندادیم و فکر می‌کنم این یک راه عالی برای به پایان بردن هفته بود. حالا قطعی شدن قهرمانی‌مان به بازی بعدی (دیدار خارج از خانه با لوریان) بستگی دارد، اگر موفق به کسب پیروزی نشویم هم برای رسیدن به اهداف خود به کارمان ادامه خواهیم داد.

احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن

انریکه همچنین در تمجید از کاپیتان و مدافع برزیلی‌اش که با انجام 438 بازی بیشترین تعداد بازی در تاریخ باشگاه PSG دارد، تصریح کرد: مارکینیوش بازیکن خاصی است، ما او را سال‌هاست که می‌شناسیم و فکر می‌کنم زمانی که به این باشگاه آمدم و حرفه‌ای‌گری و رهبری او به‌عنوان کاپیتان و نقش وی در تیم را دیدم، به‌عنوان مربی خوشحالم که بازیکنی با این پتانسیل دارم.

پاری‌سن‌ژرمن با این برد 65 امتیازی شد و همچنان پیشتاز جدول رده‌بندی لوشامپیونه فرانسه است و موناکوی 55 امتیازی و برست 53 امتیازی را  پشت سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)