Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: نتایج رسیدگی به اعتراضات آزمون جامع جبرانی اصلح فردا اعلام می‌شود.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضا کچوئیان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از پایان رسیدگی به اعتراضات مهارت‌آموزان آزمون جبرانی اصلح برگزار شده در 29 آذر گذشته خبر داد و اظهار کرد: مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان، با دریافت اعتراض‌های ثبت شده در سامانه هدف، با برپایی گروه‌های متخصص در این مرکز نسبت به بررسی اعتراضات اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، فردا چهارشنبه دوم بهمن را زمان اعلام نتایج نهایی ارزشیابی جامع صلاحیت‌های حرفه‌ای مهارت آموزان ماده 28 ذکر و تصریح کرد: مهارت‌آموزان معترض می‌توانند با ورود به سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ir از نتیجه قطعی آزمون مطلع شوند.

کچوئیان، خطاب به مهارت آموزان تأکید کرد: این افراد ظرف یک هفته بعد از اعلام نتایج باید برای پیگیری امور استخدامی به اداره‌کل آموزش و پرورش سهمیه محل خدمت خود مراجعه کنند.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان خاطر نشان کرد: مسؤولیت عدم مراجعه به موقع مهارت‌آموزان به ادارات مربوطه بر عهده خود این افراد است.

کچوئیان تصریح کرد: با توجه به پایان فرصت‌های قانونی برای گذراندن دوره مهارت‌آموزی و برگزاری آزمون جامع اصلح در دو مرحله اصلی و جبرانی، همچنین ضوابط و مقررات مندرج در آگهی‌های استخدامی مد نظر وزارت آموزش و پرورش، آن دسته از مهارت آموزانی که موفق به گذراندن دوره مهارت‌آموزی یک ساله نشده و بنا به دلایل مختلف در آزمون‌های جامع برگزار شده، شرکت نکرده و یا نمره قبولی در این آزمون‌ها را کسب نکرده‌اند به منظور تعیین تکلیف و تصمیم‌گیری نهایی به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهند شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش دانشگاه آزمون کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با مدیرکل، معاونین و رؤسای مناطق آموزش‌وپرورش استان، گفت: آموزش و پرورش، سرمایه است و توجه به آن یک سرمایه‌گذاری برای کشور است.

وی افزود: در سال جدید تلاش می‌کنیم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم به استان و اعتبارات تملک دارایی برای آموزش و پرورش اختصاص یابد.

استاندار همدان گفت: با همراهی نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی سعی می‌کنیم به مشکلات و نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس و فرهنگیان بیشتر از پیش رسیدگی کنیم.

کد خبر 6063132

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان
  • اعتراضات کار دست کاظم صدیقی داد /دانشگاه امام صادق لیست جدید سخنرانان را منتشر کرد
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان