Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از قرارگیری این شرکت در میان ۱۰ شرکت برتر کشور در رتبه‌بندی بر اساس بالاترین رتبه فروش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس، محمدعلی دادور در تشریح این خبر بیان داشت: سازمان مدیریت صنعتی ایران پس از پایش اطلاعات و بررسی شاخص‌های 500 شرکت بزرگ کشور، شرکت‌های برتر را در زمینه‌های مختلف معرفی کرد که شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رتبه هفتم بالاترین فروش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در رتبه‌بندی امسال ۱۰ شرکت پیشرو نیز معرفی شده‌اند، تصریح کرد: معیار اصلی در انتخاب شرکت‌های پیشرو تغییر رتبه فروش 100 شرکت برتر ایران طی چهار سال اخیر است که شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رتبه پنجم بیشترین صعود نیز قرار گرفت.

دادور در ادامه اظهار داشت: پویایی و ایجاد رونق تولید بدون تلاش شبانه‌روزی مهندسان، کارگران و سایر کارکنان زحمتکش میسر نبود و جا دارد تا به‌عنوان سرباز کوچکی در جبهه جهاد اقتصادی به تمام اعضای خانواده بزرگ ستاره خلیج فارس خداقوت عرض کنم و مراتب سپاسگزاری خود را نسبت به صبوری خانواده‌های ارجمند ابراز دارم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در پایان اضافه کرد: رسالت اصلی ما تولید فرآورده‌های استراتژیک انرژی و تأمین امنیت سبد سوخت کشور است که امیدواریم در این راه با نصب‌العین قرار دادن مبانی اقتصاد مقاومتی به چشم‌انداز نهایی دست یابیم.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: خلیج فارس نفت رتبه بندی پالایشگاه بندرعباس نفت ستاره دادور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره چلسی برای جدایی: تیم درجه یک!

به گزارش "ورزش سه"، هزینه‌های گزافی که مدیران چلسی برای خرید ستاره‌های جدید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر پرداخت کردند باعث شده است که به صورت جدی در خطر محرومیت‌هایی به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی از سوی لیگ برتر و یوفا قرار بگیرند. 

حالا استاندارد خبر داده است که مدیران این باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین راه برای جبران این هزینه و قرار گرفتن در چارچوب تعیین شده برای فرپلی مالی فروش بازیکنان و خصوصا ستاره‌هایی است که در چند سال اخیر آکادمی چلسی رشد کرده‌اند.

یکی از گزینه‌هایی که برای فروش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده، گلگر است که توجه چند باشگاه لیگ برتری دیگر را هم به خود جلب کرده و شرط جالبی هم برای جدایی از جمع آبی‌های لندن تعیین کرده که تنها در صورت برآورده شدن آن حاضر به جدایی است. 

این بازیکن به مدیران چلسی اعلام کرده که تنها در صورتی حاضر است استمفوردبریج را ترک کند که به باشگاهی درجه یک در لیگ برتر منتقل شود و در غیر این صورت باعث دردسر آنها خواهد شد. گفته می‌شود که تاتنهام یکی از مشتریان پروپاقرص این بازیکن است و احتمال پیوستن او به این تیم زیاد خواهد بود. 

دیگر خبرها

  • تکمیل پازل امنیت غذایی در دانشگاه/ تولید سالانه ۱۰۰ میلیون بذرهیبریدی در دانشگاه آزاد اصفهان
  • سهم ناچیز ایران از بازار بانکرینگ خلیج فارس و دریای عمان!
  • امنیت سایبری در ۱۰ کشور برتر و ضعیف جهان چگونه است؟
  • وزارت نفت: کارت سوخت جایگاه‌داران فعلا جمع‌آوری نمی‌شود
  • وزارت نفت: کارت سوخت جایگاه‌ داران فعلا جمع‌ آوری نمی‌ شود
  • وزارت نفت: کارت سوخت جایگاه‌داران فعلا جمع‌آوری نمی‌شود/ سهمیه‌ بنزین مانند قبل است
  • خبر مهم وزارت نفت درباره کارت‌های سوخت جایگاهها
  • اخبار جدید درباره کارت سوخت و سهمیه بنزین
  • کارت سوخت جایگاه‌داران کلا جمع‌آوری نمی‌شود/ سهمیه بنزین مانند قبل است
  • شرط ستاره چلسی برای جدایی: تیم درجه یک!