Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: دوره قبل نباید در داستان عربستان کوتاه می‌آمدیم. جالب است که جز عربستان، جمعیت همه کشور‌های عربی به اندازه هواداران استقلال و پرسپولیس نمی‌شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسماعیل خلیل زاده در برنامه فوتبال برتر درباره مسائل اخیر استقلال و لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد که گزیده از آن را در ادامه می خوانید:

*هفته قبل پیش از و قبل از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ای به فدراسیون بزند، من متوجه شدم رسانه‌های عربی اعلام کرده‌اند که ایران ناامن است و ما به این کشور برای بازی کردن نمی‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ظهر سه شنبه اطلاعیه‌ای صادر کردیم که اگر این رخ دهد، ما در جای دیگری بازی نمی‌کنیم. غروب همان روز نامه‌ای به فدراسیون آمد که بازی‌ها در ایران نخواهد بود. ما همان روز هم اعلام کردیم در زمین ثالث بازی نمی‌کنیم.

اسماعیل خلیل زاده گفت:

*اگر به هر طریق ممکن بازی می‌کردیم یعنی قبول کرده‌ایم در کشور ما ناامنی وجود دارد.

*تیم کویتی نمی‌توانست مقابل هواداران استقلال و در تهران بازی کند.

*ما یعنی چهار تیم ایرانی اگر روی نامه دوم وحدت نداشتیم، عملا توانسته بودند میان ما اختلاف بیاندازند.

اسماعیل خلیل زاده گفت:

*ببینید چند پرواز بین المللی روزانه در ایران انجام می‌شود؟

*۲۴ کشور در کمیته اجرایی حضور دارند و به جز آقای تاج که نماینده ایران هستند، ۲۳ کشور دیگر در ایران سفیر، کنسول و رایزن فرهنگی دارند. کار آن‌ها چیست؟ جز اینکه این مسائل را رصد کنند؟

*هیچ باشگاهی حاضر نیست عزت این مملکت را بخاطر چند بازی زیر پا بگذارد.

اسماعیل خلیل زاده گفت:

*برخی کشور‌ها که امنیتشان را ما برقرار می‌کنیم، علیه ما رای داده‌اند.

*برویم در کشور دیگر بازی کنیم و بگوییم جان شما در کشور ما در خطر بوده و در ایران امنیت نداشتید؟ این به ملت شهید پرور ما توهین است.

*گذشته از این موضوع که نسبت به آن اعتراض داریم، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم. امروز نتیجه گرفتیم که نمایندگان هر چهار باشگاه به مالزی بروند و جلسه‌ای با شیخ سلمان داشته باشیم و شکایت کنیم و دنبال دستور موقت باشیم. وزیر ورزش و رئیس مجلس هم پیگیر این موضوع هستند.

اسماعیل خلیل زاده گفت:

*دوره قبل نباید در داستان عربستان کوتاه می‌آمدیم. باید مقاومت می‌کردیم. جالب است که جز عربستان، جمعیت همه کشور‌های عربی به اندازه هواداران استقلال و پرسپولیس نمی‌شوند.

*بند پنج در خصوص استقلال اعمال می‌شود.

*ما به هیچ وجه راهی کشور ثالث برای مصاف با الکویت نمی‌شویم. ما ۴ باشگاه اعلام کرده‌ایم که در بازی‌ها شرکت نمی‌کنیم و از عزت ملی دفاع می‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال اسماعیل خلیل زاده انصراف ایران از لیگ قهرمانان آسیا میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد