Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر بقعه متبرکه امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از 60 اردوی زیارتی با حضور دانش‌آموزان کاشمری به همراه مربیان در این آستان مطهر برگزار شد. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام هاشمی، مدیر بقعه متبرکه امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر بیان کرد: از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از 60 اردوی زیارتی با حضور دانش‌آموزان کاشمری به همراه مربیان در آستان مطهر امامزاده سیدمرتضی(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از برگزاری این اردو را آموزش آداب زیارت، امامزاده‌شناسی، یادگیری نماز جماعت، اهدای بسته‌های تبرکی، برگزاری مراسم جشن تکلیف، جشن قرآن و نماز، کاردستی و سرگرمی بیان کرد.
مدیر بقعه متبرکه امامزاده سیدمرتضی(ع) با بیان اینکه که در این بارگاه مطهر آداب اسلامی و احکام نیز به بیش از 600 دانش‌آموز دختر و پسر آموزش داده شده است، گفت: این طرح ویژه دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش کاشمر در حال برگزاری است. وجیهه تیموری انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: تشرف دانش آموزان کاشمر امامزاده سیدمرتضی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان افزود: این مراسمات در ۱۴ بقعه متبرکه بصورت ویژه برگزار می‌شود.

وی گفت: سخنرانی، مناجات خوانی، قرآن به سر، خیمه‌های معرفت ویژه کودکان و نوجوانان، مشاوره خانواده، بیان احکام، برگزاری نماز جماعت و برگزاری سفره‌های ساده از مهم‌ترین برنامه‌های درحال اجرا در بقاع متبرکه است.

حجت الاسلام مسعودی افزود: ۳۱ مبلغ بومی استان و ۹ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم در بقاع متبرکه استان مشغول فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی هستند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان گفت: با توجه به همزمانی ایام عید و ماه مبارک رمضان زمینه اسکان مسافران در بقاع متبرکه نیز فراهم شده است.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل سازمان تبلیغات هرمزگان نیز گفت: مراسم شب‌های قدر در بیش از دو هزار و ۵۰۰ مسجد استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طنین الغوث الغوث در ۳۲ بقعه خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • برگزاری مراسم شب های قدر در ۱۴ بقعه متبرکه خراسان شمالی
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان
  • اوج تجلی هنر گچ‌بری در بقاع متبرکه قم
  • ۱۵ بقعه متبرکه سبزوار میزبان طرح آرامش بهاری 
  • دو هزارو ۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه استان دیدن کردند
  • امامزاده شاه‌ سلیمان علی(ع)؛ زیارتگاه‌ مورد اقبال خراسان جنوبی‌ها