Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:58:53 GMT

پرداخت ۹۲ درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۷۰۱

پرداخت ۹۲ درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در کرمانشاه

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به تفکیک شهرستان اظهار داشت: از ابتدای سال شهرستان هرسین با سهمیه مصوب ۱۷ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان که به طور کامل تخصیص داده شده بیشترین جذب اعتبارات و سرپل ذهاب با ۲۷ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان کمترین جذب اعتبار را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان هرسین ۸۴۵ طرح با اشتغال ۱۸۳۷ نفر پیش پذیرش شده و در این میان ۷۱۷ قرارداد به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۸۱ میلیون تومان منعقد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۲۷ میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان برای اجرای ۷۰۷ طرح پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه اشتغال طرح‌های پرداختی ۱۲۲۶ مورد بوده است، خاطرنشان کرد: درصد پرداختی نسبت به سهمیه تخصیص یافته شده ۱۵۳ درصد است.

وی عنوان کرد: در شهرستان سرپل ذهاب نیز ۱۰۹ طرح با پیش بینی اشتغال ۳۲۰ نفر پیش پذیرش شده است.

عزیزی با بیان اینکه ۷۴ قرارداد به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۴۳ میلیون تومان منعقد شده است، گفت: تاکنون ۱۲ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان برای اجرای ۷۲ طرح پرداخت شده است.

وی اشتغال طرح‌های پرداختی را ۱۸۰ مورد اعلام و عنوان کرد: درصد پرداختی نسبت به سهمیه تخصیص یافته شده ۴۵ درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از شهرستان هرسین، کنگاور با عملکرد ۱۳۹ درصدی، صحنه با ۱۳۰ درصد، روانسر با ۱۱۳ درصد، گیلانغرب با ۱۰۱ درصد و قصرشیرین با ۱۰۰ درصد بیشترین میزان پرداختی‌ها را به خود اختصاص دادند.

این مسئول ادامه داد: کرمانشاه با عملکرد ۹۲ درصدی پرداخت، دالاهو با ۹۲ درصد، اسلام آبادغرب با ۹۱ درصد، پاوه با ۸۹ درصد، سنقر با ۷۷ درصد، جوانرود با ۶۶ درصد و ثلاث باباجانی با ۵۲ درصد د ر رده‌های بعدی قرار دارند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در مجموع سهمیه ابلاغی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر استان کرمانشاه ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که به طور کامل ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: چهار هزار و ۷۷۱ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۱ هزار و ۶۵۲ نفر پیش پذیرش شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سه هزار و ۴۳۴ قرارداد به مبلغ ۳۷۵ میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان منعقد شده و در این میان ۳۲۱ میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان برای اجرای سه هزار و ۳۳۴ طرح پرداخت شده است.

این مسئول اشتغال طرح‌های پرداخت شده را پنج هزار و ۹۰۴ نفر اعلام و عنوان کرد: میزان پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر نسبت به میزان تخصیصی ۹۲ درصد است.

کد خبر 4831440

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی اشتغال روستایی بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد سردار سلیمانی بوشهر ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد