Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، «ملی شو 3» رویدادی است که در آن جدیدترین محصولات حوزه بانکداری الکترونیک این بانک نشان داده می شود؛ محصولاتی که هر یک به تنهایی می تواند تحولی جذاب در این زمینه را به نمایش بگذارد.

هر یک از محصولات بانک ملی ایران که در دوره های پیشین ملی شو ارائه شد، اکنون یا به یک خدمت پرکاربرد تبدیل شده است (بله، بام، بانک آفیسر، سککوک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. محصولاتی با میلیون ها کاربر هستند که بار سنگینی از خدمات بانکی را به دوش می کشند) و یا به یک محور برای تحولات آتی در حوزه ی بانکداری مبدل شده است.

آنچه فردا در «ملی شو 3» رونمایی خواهد شد؛ نه تنها حجم قابل توجهی از خدمت تازه را به مشتریان ارائه می کند؛ بلکه به افزایش سطح دانش مخاطبان و نیز بهبود وضعیت محیط زیست نیز کمک شایانی خواهد کرد.

بانک ملی ایران همواره در ارائه تازه ترین محصولات بانکی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیکی پیشتاز بوده و به اذعان آمار و اطلاعات موجود، بسیاری از خدمات این بانک در نظام بانکی رتبه برتر را از آن خود کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک ملی بانک ملی ایران بانکداری نوین ملی شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا غفاری سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی در ارتباط زنده با بخش خبر سیما گفت: سقف تراکنش غیر حضوری شبکه بانکی از ۱۰۰ میلیون روزانه به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی گفت: به موجب ابلاغیه امروز بانک مرکزی به شبکه بانکی،‌ سقف انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی به یک میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین تراکنش های خرید با ابزارهای پذیرش و پوزها و IPG ها و تراکنش غیر حضوری از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی تصریح کرد طبق بخشنامه امروز بانک مرکزی،‌ نقل و انتقال وجوه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون نیاز به ارائه مدارک ومستندات داشت که این آستانه هم به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است و تا ۴۰۰ میلیون نیاز به مستندات نیست و مازاد بر آن باید با ارائه مستندات و مدارک باشد.

سقف برداشت از خودپرداز بانک بطور روزانه ۲۰۰ هزار تومان از هر کارت و سقف انتقال وجه کارت به کارت با دستگاه خودپرداز بانک ۱۰ میلیون تومان در روز است.

کد خبر 846725 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم بانک بانک مرکزی

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود