Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:54:50 GMT

رسیدگی به ۷۲۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۷۹۵

رسیدگی به ۷۲۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

هوشنگ محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح عملکرد این دستگاه را تا پایان ده ماهه سال جاری اظهار کرد: در این مدت شش هزار و ۶۲۰ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۴۲۶ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۲۱۶پ رونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

وی بیشترین تخلفات را در بخش صنفی استان مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور و ارائه فاکتور و کم فروشی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به دخانیات بوده و پس از آن سوخت و ماینر قرار دارند.

وی یادآور شد: مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان آذرماه امسال بیش از ۲۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان ضمن اشاره به استمرار گشت‌های مشترک سیار این اداره کل با دستگاه‌های نظارتی ذی ربط در خصوص کالاهای اساسی، نسبت به هرگونه تخلف صنفی در حوزه صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی هشدار داد و تصریح کرد وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات در محکمه است و با توجه به شرایط حاضر در بحث نظارت‌ها ورود می‌کنیم و به شکایات با فوریت رسیدگی می‌شود.

وی اظهار کرد: این اداره کل برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب عنوان دستگاه شایسته تقدیر در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ نماز شد و کمترین مدت زمان اجرای احکام در کشور نیز متعلق به تعزیرات حکومتی استان قزوین است.

کد خبر 4831459

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قزوین گزارش عملکرد بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد سردار سلیمانی بوشهر ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.

مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت