Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:55:41 GMT

رونمایی از آلبوم تار «چهارگون»

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۸۰۴

مراسم رونمایی آلبوم «چهارگون»، با آهنگسازی و تکنوازی تار امیر شریفی، روز شنبه (۵ بهمن ماه) در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آیین رونمایی آلبوم «چهارگون» به آهنگسازی و تکنوازی تار امیر شریفی که به تاخیر افتاده بود، روز شنبه (۵ بهمن‌ ماه) ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

در این جلسه داریوش پیرنیاکان و بابک خضرایی سخنرانی خواهند کرد و بخش‌هایی از این آلبوم توسط صاحب اثر اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آلبوم که توسط نشر «سازآواز» منتشر شده شامل چهار کنسرتِ تکنوازیِ تصویری، اجراشده با سازِ تار است که امیرشریفی آنها را در چهار نوبت از سلسله برنامه‌های «شبِ ساز ایرانی» از بهار سال ۱۳۹۳ تا پاییز سال ۱۳۹۵ اجرا کرده است. این برنامه‌ها در عینِ اتحادِ نسبی در مبانیِ اجرا و برخورداری از تمهیدات موسیقایی مشترک، هرکدام دارای خصیصه‌هایی است که آنها را تا حدی مستقل از یکدیگر جلوه می‌دهد. از این‌رو هر یک از این چهار اجرا به نوعی تداعی‌کنندۀ فضاهای موسیقایی متفاوت و گاه نمودی از گرایشاتِ متنوعِ اجرای موسیقی کلاسیکِ ایرانی هستند؛ اینگونه است که این آلبوم «چهارگون» نامیده شده است.

تالار فارابی دانشگاه هنر در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر، روبه‌روی خیابان بزرگمهر جنب درب دانشگاه امیرکبیر واقع است. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران

دانشگاه تهران، امسال 90 ساله می شود و به همین مناسبت، برنامه هایی برگزار می شود.

لوگوی ویژه آیین‌های بزرگداشت نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران با عنوان «نماد آموزش عالی ایران» منتشر شد. رویدادهای این بزرگداشت، هشتم خرداد ماه ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد. 

 

  دانشگاه تهران در سال 1313 تاسیس شد. به نوشته دانشنامه ایرانیکا، دانشگاه تهران با ادغام دارالفنون، مدرسه علوم سیاسی، مدرسه طب، مدرسه عالی فلاحت و صنایع روستایی، مدرسه فلاحت مظفر (نخستین مدرسه کشاورزی در ایران)، مدرسه صنایع و هنر (مؤسس کمال الملک)، مدرسه عالی معماری، مدرسه عالی حقوق، و چند مرکز آموزش عالی دیگر تهران شکل گرفت.

دانشگاه تهران، هم اکنون یکی از بزرگترین دانشگاه های ایران به شمار می رود. با این حال اولین دانشگاه معاصر، مدرسه عالی دارالفنون است.

دانشگاه تهران دارای ۱۹ دانشکدهٔ مستقل، ۶ دانشکدگان با ۲۹ دانشکده وابسته، ۵ پردیس منطقه‌ای، ۱۳ مرکز پژوهشی و ۱۸ مؤسسهٔ پژوهشی و پژوهشکده است. 


سردر دانشگاه تهران

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد