Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر گفت: ظهر امروز در دقیقه 11 پیش‌فروش فیلم‌ها در سینماهای پرمخاطب جشنواره، همه بلیت‌ها خریداری شد که این غافلگیرکننده بود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «سیمون سیمونیان» مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر درباره پیش فروش بلیت فیلم‌های سینمایی در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال با اینکه در هر سانس ظرفیت سینما‌ها را افزایش داده‌ایم، با استقبال بالای مخاطب روبه‌رو شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته در هر سانس 7500 ظرفیت داشته‌ایم و امسال به 9400 در هر سانس این ظرفیت افزایش یافته است. استقبال کم‌نظیر مردم باعث شد در دقیقه 11 پیش‌فروش فیلم‌ها در سینماهای پرمخاطب، بلیت تمام سانس‌ها خریداری شود. بعد از گذشت یک ساعت از بازگشایی سامانه پیش‌فروش بلیت فیلم‌ها 8 هزار سری و یعنی 80000 بلیت خریداری شد و احتمالا یک جلسه فوق‌العاده‌ای خواهیم گذاشت. 

او با اشاره به این که سرعت تکمیل ظرفیت سینماها غافل‌گیرکننده بود، افزود: با این شرایط احتمالا چون اولویت ما مردم هستند، ظرفیتی از بلیت‌ها و سازمان‌های دولتی را به مردم تعلق خواهیم داد.

سیمونیان ادامه داد: فروش اینترنتی اولویت خریداری بلیت است.، چون از این طریق بازار سیاه خرید و فروش بلیت به شیوه غیرقانونی از بین خواهد رفت. مخاطبین می‌توانند با هر کدملی 4 سری از یک سانس خریداری کنند و امیدوارم مخاطبین محترم در فرصت‌ باقی مانده در سینماهایی که ظرفیت دارند، بلیت خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر خرید و فروش فرهنگ و هنر برنا بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند