Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ارسال آثار به نخستین مسابقه برترین عکس خبری سپاه نینوای استان گلستان تا ۵ بهمن ماه امسال تمدید شد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس سازمان بسیج مستضعفین، نخستین مسابقه برترین عکس خبری سپاه نینوای استان گلستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا پنجم بهمن ماه امسال تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر 3 اثر را به دبیرخانه این مسابقه واقع در معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان گلستان ارسال کنند.

جشنواره عکس رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین در ارومیه برگزار می‌شودبرگزیدگان جشنواره عکس «نورنگار» معرفی شدندداوران سومین جشنواره عکس «هشت» معرفی شدند

این مسابقه با موضوعات راهیان نور، اردوهای جهادی، چهل سالگی بسیج، اقدامات فرهنگی و اجتماعی، طرح‌های اقتصاد مقاومتی، خدمات‌رسانی در سیل گلستان، محرومیت‌زدایی و پیشرفت و آبادانی برگزار می‌شود.

داوری آثار رسیده به دبیرخانه این مسابقه پس از پایان مهلت قانونی آغاز می‌شود و از صاحبان آثار برگزیده در مراسمی تجلیل خواهدشد.

گفتنی است نتایج داوری آثار و اختتامیه این مسابقه تا پایان دهه فجر امسال اعلام و برگزار می‌شود.

انتهای پیام/582/ز

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در جریان بازدید از حوزه های برگزاری آزمون  سراسری در این شهرستان گفت :برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و بسط و توسعه عدالت آموزشی در چالدران  امسال برای اولین بار همزمان با سراسر کشور  مرحله اول کنکور سراسری در چالدران   برگزار شد.

عبدالله نژاد  با اشاره به اینکه در سالهای گذشته دانش آموزان چالدران  به دلیل عدم برگزاری کنکور سراسری در چالدران در شهرستانهای همجوار  مجبور به شرکت در این آزمون‌سراسری بودند افزود: با پیگیری های صورت گرفته،  امسال  برای اولین بار دانش آموزان چالدرانی  در شهرستان خود در کنکور سراسری شرکت کردند

وی گفت : امسال برگزاری این آزمون سراسری می تواند برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و نیز بسط و توسعه عدالت آموزشی و نیز کاهش مشکلات دانش آموزان و دغدغه والدین بسیار مهم باشد.

وی گفت: در سال جاری  ۵۱۷ دانش  آموز دختر و پسر شهرستان چالدران  در کنکور شرکت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران